printlogo


کد خبر: 56195تاریخ: 1394/8/27 00:00
خبر کوتاه



بنگستون بامداد جمعه برمی‌گردد
بازگشت دیرهنگام مهاجم هندوراسی پرسپولیس، احتمالا او را از ترکیب اصلی این تیم در بازی پیش‌رو دور خواهد کرد. جری بنگستون که برای همراهی تیم‌ملی هندوراس در دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر کانادا و مکزیک ایران را ترک کرده بود، در فاصله یکروزه تا بازی با استقلال اهواز به تهران برمی‌گردد و این یعنی که بعد از دو هفته دوری نباید انتظار فیکس شدن داشته باشد. بنگستون که بعد از بازی حذفی برابر ذوب‌آهن از تهران رفته بود، روز پنج‌شنبه از نیویورک به دبی می‌رود و سپس این شهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا بامداد جمعه وارد ایران شود اما به دلیل خستگی سفر، شاید حتی در لیست 18 نفره بازی با استقلال اهواز هم جایی برایش نباشد.

پرسپولیس و آرارات به توافق نرسیدند
تا اینجای کار هر زمینی را که برانکو پسندیده، پرسپولیسی‌ها از دست داده‌اند و به همین دلیل است که همچنان در درفشی‌فر تمرین می‌کنند. آن هم در حالی که چمن این ورزشگاه آسیب دیده و می‌تواند مصدومیت بازیکنان را باعث شود که البته قرار شده فعلا این زمین غلتک بخورد تا نوبت به ترمیمش برسد. ترمیم آن هم تنها در شرایطی امکان‌پذیر خواهد بود که پرسپولیسی‌ها چند وقتی از درفشی‌فر بروند اما مشکل اینجا است که آنها هنوز زمین جایگزین پیدا نکرده‌اند. بعد از منتفی شدن همکاری با مجموعه هما، برانکو انتقال تمرین‌ها به ورزشگاه آرارات را درخواست کرد که به گفته محمود خوردبین، دراین‌باره هنوز توافق مالی صورت نگرفته است: «تا جایی که من اطلاع دارم، فعلاً همه چیز به هم خورده چون دو طرف نتوانستند به لحاظ مالی با هم به توافق برسند. ظاهراً مشکلات مالی باشگاه باعث شده این توافق فعلاً انجام نشود.» توافقی حاصل نشد و پرسپولیسی‌ها هم دیروز به بازدید زمین‌های قیانوری و کاظمی رفتند تا اگر برانکو تایید کرد، یکی از این زمین‌ها را اجاره کنند و اگر هم نه، بروند سراغ آخرین گزینه‌شان که زمین صنایع دفاع در نوبنیاد است.

لغو دوباره نشست هیات مدیره
بر خلاف آنچه سخنگوی باشگاه اعلام کرده بود، هیات مدیره پرسپولیس دیروز را هم بدون جلسه پشت سر گذاشت. بعد از لغو جلسه روز یکشنبه به بهانه غیبت حمیدرضا گرشاسبی، دیگر اعضای هیات مدیره در نشستی خودمانی اتفاق‌های مربوط به پرسپولیس را به بحث گذاشتند و حسین عبدی هم اعلام کرد که جلسه هیات مدیره روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. دیروز اما پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تکذیب برگزاری این جلسه گفت: «جلسات هیات مدیره همان روز‌های یکشنبه برگزار می‌شود و قرار نبوده روز سه‌شنبه جلسه‌ای باشد!»
 


Page Generated in 0.0057 sec