printlogo


کد خبر: 56035تاریخ: 1394/8/25 00:00
افشارزاده: خوشحالم که بازیکنان از ما راضی‌اند
به جای مصاحبه‌، از تیم حمایت شود




وقتی آرش‌ برهانی، حنیف‌ عمران‌زاده، سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی دیروز(یکشنبه) راهی دفتر بهرام افشارزاده شدند، خیلی‌ها معتقد بودند که برای صحبت درباره مطالبات فصل گذشته به دفتر سرپرست باشگاه رفته‌اند. هرچند خودشان مدعی شدند که برای تشکر از افشارزاده به دفتر او رفته‌اند! علاوه بر این حرف‌های معینی درباره قراردادها و حاشیه‌های ناشی ازبلاتکلیفی کرار از مواردی است که توضیحاتی از سوی افشارزاده را در پی داشته است.

بازیکنان برای تقدیر و تشکر آمده بودند
حضور چهار بازیکن استقلال در دفتر افشارزاده را سرپرست باشگاه اینطور توصیف می‌کند: « این بازیکنان برای تقدیر و تشکر از من به وزارت ورزش آمده بودند. آنها از فضای خوب و مرتب باشگاه رضایت داشتند و این موضوع را در صحبت‌های خود اعلام کردند. به هیچ عنوان بحث مطالبات فصل گذشته مطرح نشد و صحبت‌ها به صورت کلی بود. بازیکنان استقلال از تلاش‌های باشگاه رضایت داشتند و خیلی خوشحالم که بازیکنان فضای باشگاه را درک کرده‌اند و شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکنون از ما راضی هستند.»
این مصاحبه‌ها خودزنی است
سرپرست باشگاه استقلال به نارضایتی‌اش از صحبت‌های مطرح شده از سوی مسعود معینی درباره قرارداد بازیکنان، اشاره می‌کند: « من این موضوع را نمی‌پسندم. اینکه اعضای هیات‌مدیره این چنین مصاحبه‌هایی را انجام دهند درست نمی‌دانم. هیات‌مدیره سخنگو دارد، باشگاه سخنگو دارد و این مسائلی که مطرح می‌شود نباید مطرح شود. این مصاحبه‌ها خودزنی است. به نظر من در این فضایی که تیم پشت سر می‌گذارد نباید چنین مصاحبه‌ها و بحث‌هایی مطرح شود و من امیدوارم اعضای هیات‌مدیره استقلال از این مصاحبه‌ها دیگر انجام ندهند. استقلال بیش از هر زمان دیگری به آرامش و حمایت نیاز دارد. بهتر است به جای مصاحبه‌های حاشیه‌ای از تیم حمایت شود و از این پس امیدوارم دیگر چنین مصاحبه‌هایی انجام نشود. همانطور که گفتم این مصاحبه‌ها خودزنی است.»
ناراحتی بازیکنان از افشای قرارداد
بهرام افشارزاده وجود بندهای مختلف در قرارداد بازیکنان را اتفاق بدی نمی‌داند: « اگر بندی در قرارداد بازیکنان وجود دارد، به‌جاست. وقتی قرار است با بازیکنی قرارداد بسته شود، او امتیازاتی می‌خواهد که باید در قراردادش لحاظ شود. بازیکنانی که نزد من آمده بودند، از این مساله ابراز ناراحتی کرده و اعتقاد داشتند که نباید بندهای قراردادشان فاش شود. آنها اعتقاد داشتند که به خاطر علاقه‌شان به استقلال به این تیم آمده‌اند و این صحبت‌ها به استقلال آسیب می‌رساند.»
برگزاری جلسه درباره کرار در روزهای آینده
سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت نهایی کرار توضیح می‌دهد: « در این باره حرف‌هایم را زده‌ام. طبق برنامه‌ریزی ما این بازیکن را می‌خواهیم کنار بگذاریم و ظرف روزهای آینده جلساتی خواهیم داشت تا این اتفاق در فضایی آرام و به دور از حاشیه رخ دهد. قرار بر این بود با مدیر برنامه‌هایش نشستی را برگزار کنیم و این نشست به زودی اتفاق خواهد افتاد تا هر اتفاقی که می‌افتد در فضای دوستانه باشد.» او در خصوص جایگزین کرار نیز توضیح می‌دهد: « ما به دنبال این هستیم تا بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال را جلب کنیم. او هرآنچه را که صلاح بداند به ما اعلام می‌کند و باشگاه تلاش خود را برای جذب مهره مورد نظر سرمربی انجام می‌دهد.»
مظلومی لیست مکتوب نداده
آیا پرویز مظلومی برای جذب بازیکن در نیم فصل، لیستی به باشگاه ارائه داده است؟ افشارزاده به این سوال اینطور پاسخ می‌دهد: « به طور مکتوب چیزی در اختیار بنده قرار نگرفته است و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد در نیم‌فصل می‌افتد. ضمن اینکه برای موفقیت استقلال هر کاری را انجام خواهیم داد.» او درباره اینکه نام گزینه‌هایی مثل ایمان مبعلی و بختیار رحمانی برای حضور در استقلال مطرح می‌شوند، اینطور می‌گوید: «هنوز چیزی قطعی نیست و همانطور که گفتم گزینه‌ای به صورت مکتوب در اختیار من قرار
نگرفته است.»
 


Page Generated in 0.0060 sec