printlogo


کد خبر: 56031تاریخ: 1394/8/25 00:00
خبر



پرسپولیس منتظر جواب درخواست بخشش صادقی

با توجه به اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته، محرومیت ناشی از کارت قرمز ایمان صادقی در لیگ برتر اعمال خواهد شد. به این ترتیب در صورتی که در بازی با استقلال اهواز سوشا مکانی به هر دلیل نتواند درون دروازه بایستد، سرخپوشان دروازه‌بان دوم خود را به همراه نخواهند داشت و باید دوباره به مرتضی قدیمی‌پور 21 ساله و کم‌تجربه اعتماد کنند. در همین رابطه و با توجه به اشتباه داور در اخراج ایمان صادقی، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان حذف کارت قرمز دروازه‌بان دوم خود شده است. در این نامه پرسپولیسی‌ها از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند با توجه به اظهارنظر صریح داور مسابقه مبنی بر اینکه دادن کارت قرمز و اخراج ایمان صادقی در بازی با ذوب‌آهن اشتباه بود و همچنین تاکید کارشناسان داوری بر این اشتباه، طبق قوانین موجود نسبت به حذف این کارت اقدام شود تا پرسپولیس بتواند دروازه‌بان دوم خود را در بازی لیگ برتری‌اش با استقلال اهواز در اختیار داشته باشد. این نامه دیروز به دست مسوولان فدراسیون رسید اما پرسپولیس هنوز پاسخی برای آن دریافت نکرده است.

اردوی کیش، تازه‌ترین درخواست برانکو از طاهری

سرمربی کروات پرسپولیس از سرپرست این باشگاه خواسته که شرایط را برای برپایی یک اردوی داخلی در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فراهم کند. در نشست شنبه‌ شب با طاهری که بعد از تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، برانکو خواست که باشگاه مقدمات برگزاری یک اردوی داخلی را برای سرخپوشان فراهم کند و برای این اردو هم جزیره کیش را برگزیده است. برانکو قرار است برنامه‌هایش برای این اردو را هم به مسوولان باشگاه ارائه کند و البته پیش از آن از طاهری قول گرفت که در صورت فراهم شدن مقدمات، پرسپولیس اردویی چند روزه را در جزیره کیش برپا کند.

پرسپولیس بدون تماشاگرانش در ورزشگاه آرارات

اگر توافق حاصل شود، پرسپولیس از این به بعد در ورزشگاه آرارات تمرین خواهد کرد؛ البته موقتا. بعد از بی‌نتیجه ماندن برای اجاره یک ماهه زمین هما و از دست رفتن شانس حضور در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، مدیران پرسپولیس زمین باشگاه آرارات را به برانکو پیشنهاد کردند و سرمربی کروات هم عصر دیروز به بازدید این ورزشگاه رفت. هنوز البته مشخص نیست که آیا درخواست پرسپولیسی‌ها برای استفاده از زمین آرارات مقبول می‌افتد یا نه اما اگر چنین شود، برانکو و تیمش باید تا مدتی قید هواداران‌شان را بزنند. از شرایط خاص ورزشگاه آرارات اینکه ورود غیر ارامنه به آن تابع شرایط و مجوزهای خاصی است و به همین دلیل در عمل امکان حضور تماشاگران پرسپولیس بسیار کم است. البته به شرطی که مسوولان باشگاه آرارات با حضور پرسپولیس در ورزشگاه‌شان موافقت کنند.

بنگستون دوباره فیکس می‌شود؟

یک سایت هندوراسی از بازگشت مهاجم پرسپولیس به ترکیب تیم‌ملی هندوراس برای بازی با مکزیک خبر داد. تیم‌ملی هندوراس در اولین بازی‌اش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در حالی به مصاف کانادا رفت که جری بنگستون از ابتدای بازی تا سوت پایان روی نیمکت نشسته بود. با این حال سایت هندوراس ساکر احتمال بازگشت بنگستون به ترکیب تیم‌ملی این کشور در بازی با مکزیک را زیاد دانسته و نوشته: «جری بنگستون نشان داد در شرایط خیلی خوبی نیست چرا که خیلی خسته به نظر می‌رسید و سرمربی تیم هم ترجیح داد در دیدار با کانادا او را در ترکیب قرار ندهد اما کیفیت پایین دیگر مهاجمان در این مسابقه، به احتمال زیاد او را در دیدار برابر مکزیک به ترکیب اصلی تیم‌ملی بر می‌گرداند.»
 


Page Generated in 0.0054 sec