printlogo


کد خبر: 266925تاریخ: 1401/11/30 00:00
خبر

شمس‌آذر  باز هم برد
شهرداری همدان و شمس‌آذر قزوین در آخرین بازی هفته بیست‌ و دوم لیگ یک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود صدرنشین لیگ یعنی شمس‌آذر به پایان رسید. نماینده قزوین که با 45 امتیاز پیشتازی می‌کند فاصله‌اش با سایپا تیم دوم جدول رده‌بندی را به 11 امتیاز رساند تا شانس‌ زیادی برای صعود به لیگ برتر پیدا کند.

 
نیلوفر اردلان صدر را پس گرفت
هفته نوزدهم سوپر لیگ فوتسال زنان جمعه، ۲۸ بهمن با برگزاری چهار بازی به پایان رسید. در یکی از بازی‌های این هفته تیم پالایش نفت آبادان که هفته گذشته صدرنشین مسابقات شد، به مصاف شاگردان نیلوفر اردلان در پیکان رفت. این بازی در نهایت با پیروزی چهار بر یک پیکان به پایان رسید. نماینده تهران که هفته گذشته صدر جدول را از دست داد، این هفته بار دیگر به صدر جدول مسابقات بازگشت. در دیداری دیگر نصر فردیس میزبان مس رفسنجان بود که در پایان دو تیم‌ به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات رضایت دادند. در پایان این هفته پیکان با ۴۲ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی شد، نصر فردیس با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پالایش نفت آبادان جایگاه دومی خود را حفظ کرد و نفت نیز سوم شد. نتایج کامل دیدارهای هفته نوزدهم سوپر لیگ فوتسال زنان به شرح زیر است:
پیکان ۴ - پالایش نفت آبادان یک
رایزکو صفادشت ۵ - هیأت فوتبال نطنز صفر
نصر فردیس یک - مس رفسنجان یک
حفاری اهواز ۸ - صنعت فجر شیراز یک
 

بازگشت مطهری به تمرینات نساجی
حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران که بعد از بازی با مس کرمان در کنفرانس خبری، استعفای خود را اعلام کرد، دیروز در تمرینات تیمش حاضر شد و کار را دنبال کرد. در این تمرین رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران به همراه ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل و حمیدرضا بایندریان نایب‌ رئیس هیأت مدیره این باشگاه حضور داشتند تا حمایت خود را از مطهری اعلام کنند. حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران ضمن حمایت از حمید مطهری خطاب به بازیکنان این تیم گفت: «نساجی تیمی است ریشه‌دار که در دل تمامی مردم مازندران ریشه دوانده است و اهالی قائمشهر و این استان با نتایج این تیم زندگی می‌کنند. من به توانایی حمید مطهری، کادر فنی و تک تک شما بازیکنان ایمان و اعتماد داشته و انتظار دارم در 10 بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی با تمام توان برای اعتبار فوتبال مازندران بجنگید. مطمئنم با وحدت و همدلی در ادامه فصل نتایج مطلوبی گرفته و دل هواداران پرشور و پرشمار نساجی در سراسر مازندران را شاد خواهید کرد.»
 

اولین بازی یک چهارم حذفی
اولین بازی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی امروز برگزار می‌شود. در این بازی تیم دریا بابل میزبان پارس جنوبی جم است. جدال این 2 تیم لیگ یکی، ساعت 14:00 در بابل برگزار خواهد شد.



 


Page Generated in 0.0056 sec