printlogo


کد خبر: 266918تاریخ: 1401/11/30 00:00
سهامداران یوونتوس در تدارک شکایت از رئیس سابق باشگاه


باشگاه یوونتوس که اخیراً به خاطر متهم بودنش به سندسازی با کسر 15 امتیاز مجازات شده است وارد فاز جدیدی از تنش شده است. در حالی که پرونده انضباطی دیگری در دادستانی شهر تورین برای رسیدگی به تخلفات این باشگاه به جریان افتاده که به خاطر آن نیز ممکن است مجازاتی مجزا از فدراسیون فوتبال ایتالیا برای این باشگاه در نظر گرفته شود، حالا از احتمال شکایت سهامداران خرد باشگاه از آندره‌آ آنیلی رئیس سابق تورینی‌ها خبرهایی شنیده می‌شود.
مجازات اخیر یوونتوس بدون احتساب مجازات احتمالی بعدی،   به تنهایی این پتانسیل را دارد که یوونتوس را از صعود به رقابت‌های اروپایی فصل آینده باز دارد و به این ترتیب یک ضربه مالی بزرگ دیگر به این باشگاه وارد خواهد شد که این به معنای افت بیشتر ارزش سهام این باشگاه و متضرر شدن سهامداران آن خواهد شد. متهمان ردیف اول این پرونده‌‌ها آندره‌آ آنیلی به عنوان رئیس و فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی سابق باشگاه هستند که البته نفر دوم دو سال پیش از این تیم جدا شد و نفر اول در پی تفهیم اتهام به باشگاه استعفا کرد.
به گزارش نشریه توتواسپورت تورین، سهامداران خرد باشگاه در نظر دارند از آنیلی به دادگاه‌های مدنی شکایت کنند که تعداد این افراد به 14 نفر می‌رسد و دفتر دادستانی مدعی‌العموم باشگاه نیز در جریان این موضوع قرار گرفته است.
اگر پرونده انضباطی باشگاه یوونتوس به درخواست دادستانی تورین به دادگاه ارجاع داده شود،   این 14 نفر این امکان را خواهند داشت که به عنوان ذی‌‌نفعان خسارت دیده از متهمان پرونده شکایت کنند و احتمال اضافه شدن دیگر سهامداران خرد باشگاه به این گروه بسیار زیاد است.


Page Generated in 0.0044 sec