printlogo


کد خبر: 266912تاریخ: 1401/11/30 00:00
300 هزار یورو در ماه هزینه اقامت کریستیانو در عربستان

رونالدو پنجشنبه شب به برد النصر مقابل التعاون کمک کرد و با دو پاس گل نقشی ویژه در کسب نتیجه 2-1 به سود صدرنشین لیگ عربستان داشت. اما حواشی حضور او در عربستان همچنان ادامه دارد و زندگی او در این کشور حاشیه خلیج‌فارس بشدت زیر ذره‌بین است.
وقتی کریستیانو رونالدو باشید، ثروت‌تان بیش از 500 میلیون دلار و فقط به خاطر فوتبال بازی کردن 75میلیون در سال درآمد داشته باشید، می‌توانید در یک سوئیت فوق‌العاده لوکس در یکی از مرتفع‌ترین برج‌های هر کشوری که بخواهید زندگی کنید. CR7 از زمان عقد قرارداد با النصر عربستان در یکی از مجلل‌ترین سوئیت هتل چهارفصل در برج پادشاهی ریاض زندگی می‌کند. طبق گزارش روزنامه دیلی میل نه فقط کریستیانو بلکه 16 فرد وابسته به او در این هتل اقامت دارند که شامل اعضای خانواده‌اش، پرسنل امنیتی و غیره می‌شود. سوئیتی که رونالدو در آن مسقر است بین طبقات 48 تا 50 هتل چهار فصل قرار دارد. بهترین از همه اینها این است که اجاره آن سوئیت اساساً هیچ هزینه‌ای برای کریستیانو ندارد، زیرا ظاهراً تمام هزینه‌ها بر عهده تیم النصر است.
سوئیتی که ستاره سابق رئال‌مادرید در آن اقامت دارد از نوع سوئیت سلطنتی است و تقریباً 4000 متر مربع مساحت دارد و دارای منظره‌ای از شهر، آثار هنری مدرن، یک اتاق رختکن بزرگ و یک اتاق غذاخوری است.
علاوه بر این، امکانات این هتل شامل سرویس 24 ساعته، کلاس‌های تناسب اندام، سالن بدنسازی، راننده در اختیار، استخر روباز، اسپا و زمین تنیس، و همچنین چندین رستوران و اتاق جلسه در سراسر ساختمان است. در حالی که رونالدو می‌تواند هر جا که دوست دارد غذا بخورد، او در طول اقامت خود در هتل یک آشپز خصوصی دارد. به گزارش دیلی‌میل، از کارکنان هتل خواسته شده است که از رونالدو درخواست عکس سلفی نکنند، اما کریستیانو با سایر میهمانان هتل رفتار دوستانه داشته و فرزندان و اعضای خانواده‌اش هم هنگام رفت و آمد از کارکنان هتل تشکر می‌کنند.. رونالدو 30 دسامبر 2022، به النصر پیوست و تا سال 2025 قرارداد امضا کرد.


Page Generated in 0.0057 sec