printlogo


کد خبر: 266907تاریخ: 1401/11/30 00:00
خبر


امروز، انتخابات دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود
تعیین تکلیف بعد از 3 سال
 پس از دو سه سالی که از بلاتکلیفی فدراسیون دوچرخه‌سواری می‌گذرد، قرار است امروز (یکشنبه، 30 بهمن) انتخابات این فدراسیون برگزار شود. برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری‌ ابتدا ۵ نامزد تأیید صلاحیت شدند اما در ادامه دو نفر دیگر از جمله رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون نیز اضافه شدند تا رقابت داغ‌تر شود. انتخابات امروز در حالی برگزار می‌شود که محمد بابایی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری طف‌آبادی، رسول هاشم کندی اسدی و محمد صانعی ۷ نامزد حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری هستند. دو نفر از اتحادیه دوچرخه سواری آسیا نیز به عنوان ناظر در این انتخابات حضور خواهند داشت.

جام جهانی اسکی فرانسه
چهل‌ و هفتمی برای نماینده ایران
نماینده اسکی ایران در فینال رقابت‌های مارپیچ بزرگ جام جهانی اسکی آلپاین در کشور فرانسه در رده چهل و هفتم قرار گرفت. محمد کیادربندسری نماینده ایران بود که موفق شد در پایان دو مانش (دور) این مسابقات و در بین ۱۰۰ شرکت کننده در رده چهل و هفتم قرار بگیرد.

درخشش زنان ایرانی در رقابت‌های جهانی «مچ‌اندازی»
در پایان مسابقات جهانی پرورش‌اندام زنان در رامسر، نمایندگان ایران با کسب بیشترین تعداد پیروزی و مقام برتر خوش درخشیدند. مسابقات جهانی پرورش اندام مستریونیورس ایران در حالی از روز ۲۶ بهمن با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار ایرانی و نمایندگان ۱۵ کشور دنیا در دو بخش مردان و زنان به میزبانی رامسر برگزار شد که در بخش زنان، رقابت‌ها در دو رشته مچ‌اندازی و فیتنس دنبال شد. در جریان این رقابت‌ها (دست راست) در دسته ۶۰ کیلوگرم، شراره نظری و شکوفه شجاعی از ایران، اول و سوم شدند. در دسته ۷۰ کیلوگرم، میترا عبدالوند، حمیرا شاهیار و مینا دیوسالار، مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در دسته ۸۰ کیلوگرم، طیبه فریدزادگان، آزاده ترکی و گلی بخشی‌پور به ترتیب اول تا سوم شدند. در دسته ۸۰+ کیلوگرم، لیلا ظفرنیا، شبنم سیفی و فرزانه اسلامی رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در مسابقات دست چپ نیز این نتایج به دست آمد.
دسته ۶۰ کیلوگرم: شراره نظری
دسته ۷۰ کیلوگرم: حمیرا شاهیارنیار
دسته ۸۰ کیلوگرم: طیبه فریدزادگان
دسته ۸۰‌+ کیلوگرم: لیلا ظفرنیا


Page Generated in 0.0061 sec