printlogo


کد خبر: 266882تاریخ: 1401/11/30 00:00
خبر


تمرین صبحگاهی شاگردان نکونام
بازیکنان فولاد صبح دیروز برای دیدار برابر الفیصلی عربستان یک جلسه تمرین کردند. این تمرین در زمین شماره ۶ دانشگاه قطر از ساعت ۱۱ به وقت محلی آغاز شد. تمام بازیکنان حاضر در اردو حضور داشتند و با روحیه بالا و مضاعف به تمرین پرداختند. در ابتدای تمرین بازیکنان زیر‌ نظر‌ مربی بدنساز به گرم کردن پرداختند و پس از آن زیر‌ نظر‌ جواد نکونام و اعضای کادرفنی دستورات تاکتیکی را مرور کردند. دروازه‌بانان نیز زیر نظر نادر غبیشاوی، مربی گلرهای تیم، به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. شهاب گردان و یونس دلفی دو غایب تمرین فولادی‌ها بودند که هنوز موفق به حضور در قطر نشده‌اند.


بحران الفیصلی پیش از بازی با فولاد
الفیصلی عربستان در بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد دو بازیکن خود را در اختیار ندارد. محمد العمری و عمر العرجون دو بازیکنی هستند که به خاطر آسیب‌دیدگی در فهرست تیم قرار نگرفتند و نمی‌توانند تیم را در این مسابقات همراهی کنند.
الفیصلی هم مثل فولاد وارد دوحه، محل برگزاری این مسابقات شده و به خواسته مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی‌اش بلافاصله یک جلسه تمرینی برگزار کرد. بازیکنان این تیم پس از ورود به پایتخت قطر در ورزشگاه دانشگاه دوحه تمرین جسمانی سبک انجام دادند و به مرور برنامه‌های تاکتیکی بازی با فولاد پرداختند.
به گزارش رسانه‌های عربستانی، الفیصلی در تمرینات اخیرش روی بازی مالکانه و با فشار بالا و سرعت انتقال توپ کار کرده است.
الفیصلی در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده به مرحله حذفی صعود کند ولی فصل گذشته به دسته دوم عربستان سقوط کرد و در حال حاضر در رده پنجم این مسابقات قرار دارد. آنها از شش بازی اخیرشان فقط یکی را برده‌اند و شرایط خیلی خوبی ندارند. این در حالی است که فولاد هم سه بازی اخیرش در لیگ برتر را باخته و نکونام از شرایط تیمش راضی نیست.


بازدید کی‌روش از اسپایر
کارلوس کی‌روش که به عنوان سرمربی جدید قطر کار خود را در این کشور آغاز کرده است، روز گذشته بازدیدی از آکادمی اسپایر در دوحه داشت. در یکی از تصاویر منتشر شده در رسانه‌های قطر مشخص است که «راجر دسا» مربی اهل کشور آفریقای جنوبی هم کارلوس کی‌روش را در این بازدید همراهی می‌کند.
دسا یکی از افراد و دستیاران مورد اعتماد کی‌روش محسوب می‌شود. این مربی سابقه کار با کی‌روش را در تیم ملی آفریقای جنوبی دارد. پس از سال‌ها، دسا مجدداً با کی‌روش به تیم ملی مصر رفت و پس از آن به کادر فنی تیم ملی ایران پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه شد.
به این مربی آفریقایی علاوه بر کار در تیم ملی بزرگسالان ایران، وظیفه استعدادیابی و زیر نظر گرفتن بازیکنان جوان سپرده شده بود.
 


Page Generated in 0.0056 sec