printlogo


کد خبر: 266881تاریخ: 1401/11/30 00:00
شروع مرحله حذفی منطقه غرب با دوئل تمام قطری
کرسپو حریف نکونام می‌شود؟

مرحله حذفی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا ساعت 18:30 امروز با دوئل الدحیل و الریان، دو تیم قطری شروع می‌شود. الدحیل، صدرنشین لیگ ستارگان قطر 21 امتیاز بیشتر از الریان، تیم نهم جدول دارد و کارشناسان بخت بیشتری برای صعود این تیم در نظر گرفته‌اند. هدایت الدحیل به عهده هرنان کرسپو است که نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و از 13 بازی لیگ ستارگان قطر 10 برد و 2 تساوی دارد. آنها شش بازی اخیرشان در لیگ را برده‌اند و در شروع فصل الریان را دو بر یک شکست داده‌اند.
برنده دوئل قطری در یک چهارم نهایی با برنده فولاد – الفیصلی روبه‌رو می‌شود و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد احتمالاً باید منتظر دوئل کرسپو و نکونام در مرحله بعد باشیم.
در دومین بازی امشب الشباب عربستان با نسف قارشی ازبکستان روبه‌رو می‌شود. الشباب در لیگ عربستان بعد از النصر در رده دوم است و چهار بازی قبلی‌اش را برده است. الشباب با بازیکنان مطرحی مثل اور بانگا، هافبک آرژانتینی روی کاغذ بخت بیشتری برای پیروزی دارد.
بازی‌های دوشنبه هم حساسیت زیادی دارد. بعد از تقابل فولاد و الفیصلی، الهلال که به تازگی در جام جهانی باشگاه‌ها نایب‌ قهرمان شده با شباب‌ الاهلی، صدرنشین لیگ امارات بازی خواهد کرد. احمد نوراللهی، هافبک تیم ملی که قبلاً با پرسپولیس بازی در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده، تقابل جالبی با هافبک‌های این تیم خواهد داشت.
الهلال که در جام جهانی باشگاه‌ها فرم خیلی خوبی داشت و در نیمه‌نهایی فلامنگوی برزیل را شکست داد، امیدوار است بتواند برای پنجمین‌بار قهرمان آسیا شود و رکورد بی‌نظیری ثبت کند. چهارمین قهرمانی الهلال با لئوناردو ژاردیم به دست آمد که حالا با شباب الاهلی روبه‌روی این تیم قرار می‌گیرد. هدایت الهلال در حال حاضر به عهده رامون دیاز آرژانتینی است که برای دومین بار به این تیم پیوسته و در فینال جام جهانی باشگاه‌ها 3-5 مغلوب رئال مادرید شد.  
 


Page Generated in 0.0054 sec