printlogo


کد خبر: 266880تاریخ: 1401/11/30 00:00
وقت اضافه، کابوس فرهاد مجیدی
گل‌های ثانیه‌های پایانی حریفان برای اتحاد کلبا به قیمت از دست رفتن 7 امتیاز تمام شده است

 فرهاد مجیدی در تجربه جدیدش در لیگ امارات شروع خوبی داشت و با اتحاد کلبا توانست به رده‌های بالای جدول نزدیک شود، ولی وقت‌های اضافه به کابوسی برای او تبدیل شده و بین تیمش و مدعیان فاصله انداخته است.
اتحاد کلبا جمعه میزبان العین، قهرمان فصل گذشته بود و باز هم با گل ثانیه‌های پایانی شکست خورد. شاگردان مجیدی در این بازی نزدیک دو بار از حریف عقب افتادند، ولی هر دو بار موفق شدند به بازی برگردند. گل دوم اتحاد کلبا در دقیقه 4+90 زده شد و به نظر می‌رسید که به معنی تقسیم امتیازات باشد، ولی العین با حمله دقیقه 7+90 به گل برتری رسید. البته این گل آفساید اعلام شده بود، ولی بعد از بازبینی ویدیویی مشخص شد که لابا، مهاجم توگویی العین با مدافع اتحاد کلبا دقیقاً روی یک خط بوده است.

مجیدی: مستحق شکست نبودیم
مجیدی در واکنش به این شکست تلخ گفت: «ما مستحق شکست نبودیم و به نظر من از العین بهتر بازی کردیم. این چهارمین بازی است که ما در وقت‌های اضافه گل می‌خوریم. فرق بین ما و العین بازیکنان فوق‌العاده‌ای بود که می‌توانستند تفاوت را ایجاد کنند. حالا باید ورق را برگردانیم، به مسیر خود ادامه دهیم و برای بازی بعدی تمرکز کنیم.»
سرگی ربرف، سرمربی اوکراینی العین هم گفت: «بازی آسانی برابر اتحاد کلبا نداشتیم. آنها تیم خوب و منظمی بودند و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. با این پیروزی در جمع مدعیان قهرمانی باقی ماندیم. به نظرم میل به پیروزی بازیکنان العین در این بازی هم نتیجه داد و در نهایت در آخرین لحظات گل پیروزی را به ثمر رساندیم.»
این هفتمین شکست اتحاد کلبا در لیگ امارات بود و آنها با 24 امتیاز از 17 بازی در رده هشتم هستند.
 
7 امتیاز از دست رفته
بازی با العین اولین بار نبود که اتحاد کلبا در آخرین ثانیه‌های بازی امتیاز از دست داد. اولین بازی اتحاد کلبا در لیگ امارات با شکست غیرمنتظره دو بر صفر مقابل بطائح به پایان رسید. گل دوم این تیم در دقیقه 9+90 زده شد، هرچند تأثیری در امتیازات این بازی نداشت.
اتحاد کلبا در هفته دهم مقابل عجمان هم با تک‌ گل دقیقه 4+90 بازی شکست خورد. تیم مجیدی با دریافت این گل یک امتیاز ارزشمند از دست داد.
در هفته دوازدهم اتحاد کلبا تا دقایق پایانی با یک گل از خورفکان پیش بود، ولی با دریافت دو گل متوالی در دقایق پایانی شکست تلخی را تجربه کرد. عبید در دقیقه 90 گل تساوی را زد و مورته در دقیقه 12+90 خورفکان را به پیروزی رساند.
این در حالی است که اتحاد در جریان بازی یک پنالتی را هم از دست داده بود و در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز را به حریفش داد.
در بازی برگشت مقابل بطائح هم سناریوی بازی رفت تکرار شد. اتحاد کلبا می‌توانست انتقام شکست بازی رفت از حریف را بگیرد و تا آخرین ثانیه‌ها دو بر یک پیش بود، ولی حریف در دقیقه 3+90 به گل تساوی رسید تا مربی ایرانی دو امتیاز از دست بدهد. بطائح در جام حذفی هم حریف سرسختی برای اتحاد کلبا بود و در دقیقه 6+90 گل زد تا بازی 3-3 شود و در پایان هم با ضربات پنالتی برنده شد. بازی هفته هفدهم مقابل العین ششمین بار بود که اتحاد کلبا در ثانیه‌های پایانی گل می‌خورد و مجموع امتیازات از دست رفته این تیم را به 7 رساند.
تیم مجیدی بدون این گل‌های خورده می‌توانست 31 امتیازی شود و در پنج امتیازی شباب الاهلی صدرنشین باشد. سرمربی سابق استقلال برای اینکه دوباره بتواند به بالای جدول نزدیک شود، باید بتواند تمرکز دفاعی تیمش در این دقایق را بالاتر ببرد. البته رتبه هشتم برای اتحاد کلبا جایگاه بدی نیست، ولی فرهاد مجیدی می‌تواند در اولین فصل مربیگری‌اش در خارج از ایران به رتبه بهتری برسد.


Page Generated in 0.0052 sec