printlogo


کد خبر: 266861تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر

چهار خارجی از لیست الاهلی خط می‌خورند
نوراللهی برای الهلال شانس دارد
تیم فوتبال شباب الاهلی دبی هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال مدافع عنوان قهرمانی می‌رود. شباب الاهلی در لیست خود 8 لژیونر دارد و باید 4 لژیونر را برای بازی مقابل الهلال انتخاب کند. احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش کشورمان یکی از کاندیداهای حضور مقابل قهرمان آسیا است. صفحه خبری باشگاه الاهلی با انتشار اسامی لژیونرها از مخاطبانش سؤال کرد که کدام بازیکن خارجی مستحق حضور در ترکیب تیم مقابل الهلال است. کارتابیا آرژانتینی، عمر خربین سوری (مرد سال آسیا)، سزار برزیلی، عزیز ازبک، بالای برزیلی و دومبیایی مالیایی رقبای هافبک ملی‌پوش ایرانی برای حضور در لیست شباب الاهلی مقابل الهلال هستند.


صعود با مدافع راست ایرانی
بازگشت به ترکیب و پایان طلسم محرمی
در یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که بر خلاف پنج مسابقه قبل صادق محرمی را در ترکیب ابتدایی و سمت راست خط دفاعی داشت، مقابل تیم اسپلیت قرار گرفت. یاران محرمی که طی ۶ مسابقه رسمی اخیرشان در لیگ یک کرواسی هیچ شکستی نداشته و طی این مدت دو مساوی و چهار پیروزی کسب کرده بودند، این بار هم توانستند همین روند را با یک برد پر گل دیگر مقابل اسپلیت ادامه دهند. دینامو زاگرب در مسابقه خارج از خانه برابر اسپلیت به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی کرواسی کاپ راه یافت. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ در هیچ دیداری حضور ثابت در زمین نداشت و سه بار در چهار مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، به طور کامل برابر اسپلیت بازی کرد.


بالاتر از سون و کامادا
طارمی بهترین آسیایی لیگ قهرمانان
لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر از سه‌شنبه شب کلید خورد و بایرن مونیخ موفق شد یک بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را در خانه‌اش شکست دهد و در بازی دیگر میلان یک بر صفر تاتنهام را از پیش رو برداشت. مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران هم خود را برای ادامه درخشش در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی دنیا با پورتو آماده می‌کند. پورتو با طارمی قرار است 3 اسفند به مصاف اینتر برود. با آغاز این مسابقات رسانه‌های خارجی به معرفی ستاره‌های فوتبال آسیا در این رقابت‌ها پرداختند. مهدی طارمی تاکنون با به ثمر رساندن 5 گل و ساختن 2 پاس گل در صدر بهترین بازیکنان آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. مهدی طارمی حتی این امید را دارد تا با صعود پورتو به مراحل بالاتر، کفش طلا را نیز تصاحب کند. اتفاقی که البته وقوع آن کمی دور از دسترس است. دایچی کامادا ستاره تیم ملی ژاپن و عضو باشگاه فرانکفورت با 3 گل بعد از طارمی قرار دارد. سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره‌جنوبی و تاتنهام هم مقابل میلان در گلزنی ناکام ماند و با دو گل در رده سوم بهترین بازیکنان آسیا در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
 


Page Generated in 0.0051 sec