printlogo


کد خبر: 266852تاریخ: 1401/11/27 00:00
نوبت‌شان شده؟

هومن جعفری
روزنامه‌نگار

قبل از شروع فصل، یکی در گوشم گفت که امسال و سال بعد سپاهان قهرمان می‌شود! نظر و نگاهش این بود که نوبت سپاهان است. منظورش مسائل پشت پرده بود و طبیعتاً خیلی جذابیتی در این بحث حس نکردم. ادامه‌اش را نگرفتم و بحث مرد و از یاد رفت. وقتی سپاهان مورایس را آورد، گفتم امسال از بقیه تیم‌ها جلو می‌زنند. همین هم شد.
سپاهان امسال برای بازپس گرفتن تاج و تخت از کف رفته، خوب پیش رفت. آنها هم کادرفنی درجه یکی جذب کردند و هم خوب به خرید بازیکن و تقویت اسکواد تیم پرداختند. بی‌توجه به حواشی بازار یار جذب کردند و به آرامی خودشان را برای فتح لیگ آماده کردند. هرچند در نیم فصل اول، امتیازات مهمی از کف رفت اما سپاهان بعد از گذراندن نیمی از لیگ، توانست دوباره خودش را به صدر برساند.
نیم‌فصل اول آزمون و خطای مهمی برای مورایس و کادرش بود که به شناخت مناسب از لیگ برسند. حالا وقت پرواز است. سپاهان رفت و برگشت بارش را با استقلال بست و پرسپولیس را هم درگیر حواشی می‌بیند. آنها امیدوارند همین روند را پیش ببرند و یک دوگانه خوب را کسب کنند اگر چه در هر دو مسیر کارشان دشواری‌هایی دارد که طبیعی است.
برای قهرمانی در لیگ امسال هیچ تیمی از سپاهان آماده‌تر به نظر نمی‌رسد. پرسپولیس به افت رسیده و استقلال کوهی از بدهی‌های مالی دارد که مثل آوار بالای سر این تیم، منتظر فرو ریختن است. سپاهان شانس‌اش بیشتر است اگر بتواند همین چند امتیاز اختلاف را حفظ کند و گازش را بگیرد و برود. آنها هم مدیر باتجربه، هم مربی خوب، هم تیم انسانی درجه یک و هم امکانات فراوان دارند. ببینیم قدر این فرصت را می‌دانند یا نه!
 


Page Generated in 0.0046 sec