printlogo


کد خبر: 266849تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر



سرمربی امید پرسپولیس:
روی نیمکت استقلال هوچیگر نشسته
محمود انصاری سرمربی امید پرسپولیس بعد از دربی گفت: زمین برای برگزاری بازی اصلاً شرایط مساعدی نداشت اما ما اتفاقاً می‌خواستیم که بازی برگزار شود و آقای برهانی اعتراض کردند که با این شرایط بازی برگزار نشود. در نهایت ما از داور خواستیم که ایشان تصمیم بگیرد.
او درباره بازی و از دست رفتن پیروزی تیمش گفت: ما زمانی که 2-0 جلو بودیم یکی از بازیکنان آسیب دید و ما توپ را به بیرون زدیم اما متأسفانه تیم استقلال بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و بازیکنان ما ایستادند و همان صحنه خطا شد و ما گل دریافت کردیم و تیم ما تمرکز خود را از دست داد. در تیم استقلال به جای مربی، هوچیگر روی نیمکت‌شان نشسته. وقتی در بازی 2-0 عقب بودند مدام به داور اعتراض می‌کردند در صورتی که در آن دقایق هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود که آنقدر اعتراض می‌کردند و بازی از دست داور خارج شد. گرچه داور خوبی بود و عملکرد وی روی نتیجه تأثیر‌گذار نبود اما انگار ما هم باید به بازیکنان تیم خودمان یاد می‌دادیم که ناجوانمردانه بازی کنند و وقت‌کشی کنند.
انصار‌ی ادامه داد: جالب اینکه وقتی بازی بدون گل بود، مدام بازیکنان استقلال روی زمین بودند و وقتی 2-0 شد روند تیم‌شان عوض شد. وقتی تیم ما جلو افتاد، دروازه‌بان ما آسیب دید اما داور به او کارت زرد داد و وقتی 2-2 بودیم همین کار را دروازه‌بان استقلال انجام داد که حتی دکتر به زمین مسابقه آمد.
او درباره اختلاف 8 امتیازی با استقلال و قهرمانی حریف گفت: استقلال یک رأی کمیته انضباطی دارد که باید کمیته تعیین وضعیت رأی دهد و سه امتیاز اشتباه دارد. از قصد رأی آن بازی را تا الان اعلام نکردند که بازی امروز انجام شود و از نتیجه با خبر شوند. همین رأی اشتباه 3 هفته است که به کمک استقلال آمده و ما تا روز آخر تلاش خواهیم کرد.
 

بابایی: حتی مساوی با پرسپولیس هم خوشحالی دارد
مدافع راست تیم امید پرسپولیس که دیروز در دربی امیدها هم گل زد، بعد از تساوی با استقلال گفت: بازی خوب بود و تیم ما کاملاً سوار بر جریان مسابقه بود اما متأسفانه روی غفلت در دقایق پایانی مساوی کردیم ولی چیزی را از دست نداده‌ایم و هنوز سه بازی باقی مانده. در صحنه پنالتی هم دروازه‌بان تیم حریف توپ را دفع کرد اما خدا را شکر که توانستم در برگشت، توپ را وارد دروازه کنم. استقلال از کسب نتیجه مساوی خوشحال بود و به نظرم مساوی گرفتن از پرسپولیس بالطبع خوشحالی هم دارد. او درباره حضورش در تیم بزرگسالان گفت: جو تیم بزرگسالان با تیم رده امید زمین تا آسمان فرق می‌کند و هر زمان آقای گل‌محمدی صلاح بدانند در ترکیب بزرگسالان هم حضور خواهم یافت.


Page Generated in 0.0051 sec