printlogo


کد خبر: 266837تاریخ: 1401/11/27 00:00
خرده گزارش

شکایت صنعت‌نفت از مسجدسلیمان به‌دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز
حافظی: جای نگرانی نیست
تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در پایان این مسابقه، ‌باشگاه صنعت‌نفت آبادان به‌دلیل استفاده نفت مسجدسلیمان از بازیکن غیرمجاز به فدراسیون فوتبال شکایت رسمی ارسال کرده است. زردپوشان آبادانی بر این عقیده هستند که میلاد شیخ‌سلیمانی که در دقایق پایانی بازی هم از زمین مسابقه اخراج شد، قراردادش با این باشگاه مشکل دارد. این بازیکن بهمن‌ماه از شمس آذر قزوین به نفت مسجدسلیمان پیوسته است. فرزاد حافظی سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درباره این مسأله می‌گوید: «این موضوع اصلاً درست نیست و بازی کردن شیخ‌سلیمانی برای ما اصلاً مشکلی ایجاد نمی‌کند. آنها (عوامل باشگاه صنعت‌نفت) می‌خواهند آرامش را به تیم‌شان بازگردانند و چنین اقداماتی می‌کنند. لیست تیم ما برای سهمیه فیفا جای خالی داشت و شیخ‌سلیمانی ابتدا قراردادش را با باشگاه قبلی خود فسخ کرد. شیخ‌سلیمانی تا زمانی که قراردادش با شمس‌آذر را فسخ نکرده بود، نمی‌توانست با ما قرارداد ببندد و اگر قرارداد او با نفت مسجدسلیمان ایراد داشت، کارت بازی این بازیکن صادر نمی‌شد. ما مشکلی نداریم و در این باره جای نگرانی نیست. من در این باره با مدیران باشگاه نفت و شیخ‌سلیمانی صحبت کردم و خیال‌تان راحت باشد که نتیجه مسابقه تغییر نمی‌کند.» نفت مسجدسلیمان پیش از این در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی با وجود پیروزی مقابل ملوان به‌دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز (محروم)، با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد.
 
 
محکومیت نفت MIS با شکایت باقری
میلاد باقری که در اواسط فصل گذشته لیگ برتر به نفت مسجدسلیمان اضافه شد و در شروع فصل جاری هم با درخواست رضا مهاجری در این تیم ماند و قراردادش را تمدید کرد، به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات تصمیم به شکایت از این باشگاه گرفت. این مدافع که پس از ورود ابراهیم اشکش به نفت مسجدسلیمان شرایط را برای ادامه همکاری با این تیم بحران‌زده فراهم ندید و به‌عنوان نخستین بازیکن تصمیم به فسخ قراردادش گرفت، این باشگاه را با محکومیت مالی مواجه کرده است. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با اعلام رأی این پرونده عنوان کرد: «در پی شکایت میلاد باقری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۳ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»
همچنین بنابر اعلام کمیته تعیین وضعیت، در پی شکایت عباس عسگری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به حصول مصالحه و سازش میان طرفین نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

 


Page Generated in 0.0054 sec