printlogo


کد خبر: 266835تاریخ: 1401/11/27 00:00
تمیروف: بازیکن نتیجه را تعیین می‌کند، نه داور
لقب شیر تاشکند را دوست ندارم
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پیکان خیلی تلاش می‌کند گل بزند اما بدشانس است. او موقعیت‌های خوبی به دست می‌آورد اما یکی پس از دیگری از دست می‌رود تا او یکی از مهاجمان ناکام باشد. مهاجمی که تا هفته بیستم لیگ برتر تنها یک گل زده است. شرزود تمیروف که فکر می‌کند تیمش می‌توانست مقابل استقلال به پیروزی برسد، در مورد این بازی پر حاشیه و بازی هفته آینده مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌های جالبی دارد.


سمیرا شیرمردی
خبر‌نگار

هفته گذشته بازی سختی مقابل استقلال داشتید و در نهایت هم شکست خوردید. چه نظری در مورد این بازی داری؟
می‌دانستیم بازی سختی داریم و خیلی تلاش کردیم اما در نهایت به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شدیم، شکست خوردیم.
چه اشتباهاتی؟
به عنوان مثال، در انتقال توپ خوب کار نکردیم. ضمن اینکه ما 10 بازیکن مصدوم داشتیم. بازیکنانی که در بازی قبل حضور داشتند اما ناگهان به خاطر این مصدومیت‌ها، ترکیب تغییر کرد.
پیکان در این بازی بد کار نکرد اما نتوانست گل بزند...
ما خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم اما بدشانس بودیم. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده بهتری می‌کردیم حتی می‌توانستیم مقابل استقلال به پیروزی برسیم.
چرا نتوانستید از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنید؟ چه مشکلی مانع گل زدن تیم‌تان شد؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز در آن ممکن است. من تمام تلاش خود را کردم اما تیم به اندازه کافی خوش‌شانس نبود. برای همین هیچ توپی وارد دروازه استقلال نشد.
شما خیلی تلاش می‌کنی گل بزنی و شوت‌های زیادی می‌زنی اما ظاهراً بدشانس هستی. مثلاً بعد از حدود 25 شوت، بالاخره یکی از آنها مقابل نساجی گل شد...
فوتبال است دیگر. همانطور که قبلاً گفتم همه چیز در آن ممکن است. همه برای گل زدن در تلاش و به گونه‌ای در جنگ هستند اما برای موفقیت باید برای جنگ گل، بیشتر تلاش کرد.
در بازی با استقلال، یکسری حواشی عجیب هم وجود داشت که همچنان ادامه دارد. شما متوجه شدی ساپینتو سرمربی استقلال به اعضای نیمکت پیکان توهین کند یا اینکه فحاشی صورت بگیرد؟
من چیزی در این مورد نمی‌دانم چون حواسم به بازی بود اما ظاهراً یکسری مشکلات وجود داشت که همچنان بحث در مورد آن ادامه دارد.
یکسری بحث هم در مورد قضاوت بیژن حیدری وجود داشت و حتی بازیکنان پیکان نسبت به آن اعتراض کردند.
باید بگویم داورها در زمین بازی نمی‌کنند و این بازیکنان هستند که همه چیز را تعیین می‌کنند. من هیچ‌وقت به داوران چیزی نمی‌گویم چون می‌دانم اگر خودم خوب بازی کنم آنها نمی‌توانند کاری کنند.
شما در این مدت که در فوتبال ایران هستی، تجربه کار با یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی را داری. می‌توانی در مورد این مربیان صحبت کنی که چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند؟
من فقط می‌توانم بگویم این مربیان از بهترین مربیان فوتبال در ایران هستند. هم گل‌محمدی و هم حسینی واقعاً بهترین هستند و فکر نمی‌کنم مربیان عالی، دستمزد بیشتری دریافت کنند.
ظاهراً هواداران ازبکستان به شما لقب شیر تاشکند داده‌اند. در مورد این لقب صحبت می‌کنی؟
این نظر هواداران است و فقط همین.
نظر جالبی به نظر می‌رسد...
اما من علاقه‌ای به آن ندارم.
چرا؟! لقب شیر تاشکند لقب جالبی است...
شاید از نظر شما جالب باشد اما نظر هواداران است و من حس خاصی نسبت به آن ندارم.
هفته آینده بازی سختی مقابل گل‌گهر سیرجان دارید. در آن بازی می‌توانید ببرید و باخت مقابل استقلال را جبران کنید؟
ان‌شاءالله. ما برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم برنده میدان باشیم.

 


Page Generated in 0.0053 sec