printlogo


کد خبر: 266831تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر


مذاکره کاوه با تراکتور برای توافق    
کاوه رضایی قرارداد خود با باشگاه تراکتور را در نقل ‌و ‌انتقالات زمستانی فسخ کرد. موضوعی که بلافاصله با اعتراض تبریزی‌ها مواجه شد و در نهایت کمیته وضعیت با بررسی مفاد قرارداد این بازیکن؛ فسخ قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتور را غیرقانونی دانست.
کمیته وضعیت همچنین اعلام کرده کاوه رضایی با توجه به فسخ قرارداد خود با تراکتور، در نیم‌فصل دوم نمی‌تواند برای این تیم یا هیچ باشگاه دیگری به میدان برود و عملاً باید تا پایان فصل دور از میادین باشد.
پیگیری در این زمینه نشان می‌دهد باشگاه تراکتور فعلاً شکایتی از کاوه رضایی به کمیته وضعیت نکرده و طرفین به‌دنبال مذاکره و توافق هستند.
رضایی در صورت عدم توافق با باشگاه تراکتور خطر محرومیت چند ماهه را خواهد داشت و به همین دلیل به نظر می‌رسد تراکتور و رضایی به‌دنبال توافق خواهند بود.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور می‌گوید: «می‌توانیم بابت نیم‌فصل دوم از او غرامت بگیریم و ۴ ماه هم محرومش کنیم‌، اما از آنجا که یک بازیکن ملی بوده مشغول صحبت هستیم تا موضوع را به شکلی حل کنیم‌. در دنیای حرفه‌ای باید بازیکن و باشگاه هوای هم را داشته باشند.»
 
 
برنامه حضور تیم روسی در اصفهان
تعاملات دیپلماسی ورزشی بین دو باشگاه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ در سال ‌جاری به بازی دوستانه و تمدید تفاهمنامه دو باشگاه منجر شد. بر این اساس تیم زنیت روسیه امروز وارد اصفهان می‌شود و جلسه منیجر میتینگ دو تیم در محل هتل اقامت تیم زنیت برگزار خواهد شد. فردا هم تمدید تفاهمنامه خواهرخواندگی ۲ تیم ساعت ۱۲:۰۰ در برنامه است و پس از آن، بازی دوستانه ۲ تیم ساعت ۱۵:۳۰ با قضاوت موعود بنیادی‌فر و کمک‌هایش سعید قاسمی و مهدی شفیعی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد. بعد از کنفرانس خبری هم تیم زنیت به روسیه باز خواهد گشت.
 
 
 آخرین وضعیت علیزاده از زبان پزشک گل‌گهر
میثم رضایی پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است: «حین بازی در اثر برخورد زانوی بازیکن تیم ملوان به قفسه سینه علیرضا علیزاده، متأسفانه علاوه بر شکستگی دنده، پنوموتوراکس یا احتباس هوا در پرده جنب قفسه سینه وی ایجاد شده که مانع باز شدن کامل ریه می‌شد. به‌عنوان یک اورژانس پزشکی سریعاً با آمبولانس مستقر در ورزشگاه به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل و تحت جراحی تعبیه لوله قفسه سینه یا چست تیوب قرار گرفت. خدا را شکر علیزاده سه‌شنبه وضعیت تنفسی کاملاً مساعدی پیدا کرد و دیروز با جدا کردن لوله قفسه سینه از بیمارستان ترخیص شد.»


Page Generated in 0.0052 sec