printlogo


کد خبر: 266819تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر


1,392,680 یورو رشوه بارسلونا به کمیته داوران لالیگا!
 تحقیقات دادستانی اسپانیا نشان داده که خوزه ماریا انریکز نگریرا، در زمانی که نایب‌رئیس کمیته داوران بوده رشوه‌هایی از بارسلونا دریافت کرده است. این ادعا توسط کادنا سروآ اس تأیید شده و تحقیقات ادامه خواهد داشت.
خوزه ماریا انریکز نگریرا (بارسلونا، 6 سپتامبر 1945) به مدت 13 فصل در دسته اول (1977-1992) داوری کرد. زمانی که او بازنشسته شد، به مدیریت کالج داوران کاتالونیا ادامه داد و سپس تا مه 2018 به‌عنوان نایب رئیس کمیته فنی داوران دست راست ویکتوریا سانچزآرمینیو بود. طبق تحقیقات اولیه دادستانی او در این سمت به مدت سه سال (2016، 17 و 18) که از طریق یک شرکت واسطه در سه فصل مبلغ 1.392.680 یورو از سمت بارسلونا دریافتی داشته است. دادگاه در حال تکمیل تحقیقات برای این سناریو بسیارمه آلود است.
با توجه به تحقیقات مشخص شده که شرکت واسطه در سال 2016 مبلغ 532،728،02 یورو، در سال 2017 مبلغ 541،752 یورو و در سال 2018، 318،200 یورو دریافتی داشته است.
در حال حاضر، آلبرت سولر، مدیرسابق ورزش حرفه ای باشگاه و اسکار گراو، مدیرعامل سابق این نهاد، دراین پرونده شهادت
داده اند. براساس گزارش سازمان امور مالیاتی، با وجود پرداخت ها، هیچ سندی مبنی بر وجود رابطه تجاری با این شرکت ارائه نشده است.

بازگشت امید به اردوی روسونری
به لطف تک گل براهیم دیاز میلان سه‌شنبه شب کار خود در لیگ قهرمانان اروپا را با یک پیروزی خانگی مقابل تاتنهام از سر گرفت تا از جو پر از یأس و ناامیدی که به خاطر نتایج ضعیف اخیرش در لیگ برتر در آن قرار گرفته بود خارج شود. میلان شبیه تیمی نبود که در هشت بازی اخیر خود تنها یک برد را به ثبت رسانده باشد. دیاز سریعتر از همه واکنش نشان داد و در ریباند یک مهار خوب از فریزر فاستر توپ را به تور دروازه میهمان انگلیسی رساند تا میزبان ایتالیایی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با برتری یک بر صفر به پایان برساند. واکنش تاتنهام برای فرار از شکست اما به اندازه کافی نبود. چیزی که شاگردان آنتونیو کونته در این فصل به خاطرش مورد تحسین قرار داشتند، حفظ نتایج در نیمه دوم بازی‌های‌شان بود، اما در سن‌سیرو هیچ نشانه‌ای از آن وجود نداشت. علاوه بر این شانس آنها برای جبران این شکست در دور برگشت به‌دلیل محرومیت اریک دایر کمتر هم شد؛ اگرچه اوضاع می‌توانست برای اسپرز خیلی بدتر باشد چون میلان این شانس را داشت که اختلاف را افزایش دهد. بهترین بازیکن بدون شک سازنده تک گل بازی بود. دیاز به خاطر گلش در صدر بسیاری از خبرها قرار گرفت اما میلان به لطف تئو هرناندس بود که از سمت چپ میدان به طور مداوم حریف را آزار داد اگرچه حملات میزبان در ادامه بازی کاهش یافت. مدافع فرانسوی در تمام بازی پرانرژی و سرسخت بود و نقشی حیاتی در تنها گل میلان ایفا کرد. پیروزی مقابل تاتنهام سوای اهمیتی که برای صعود این تیم داشت، روسونری و هوادارانش را نسبت به آینده تیم خوشبین کرد چرا که آنها با ر دیگر شاهد موفقیت‌‌آمیز بودن همکاری هرناندز با رافائل لیائو بودند.


Page Generated in 0.0049 sec