printlogo


کد خبر: 266807تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر


شروع لیگ برتر کاراته از اردیبهشت 1402
لیگ برتر کاراته مردان و زنان در دو بخش مجزا کاتا و کومیته قرار است از اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شود و ثبت‌نام تیم‌ها نیز در این رقابت‌ها تا ۲۴ اسفند امسال است. مسابقات لیگ برتر کاراته به صورت مجزا در دو بخش کاتا و کومیته با عنوان جام‌ خلیج فارس از اردیبهشت سال 1402 آغاز می‌شود. این‌ مسابقات در دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. تیم‌هایی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند تا روز چهارشنبه 24 اسفند مهلت دارند تا فرم اعلام آمادگی خود را ارسال کنند. در بخش کاتا طبق اعلام سازمان لیگ، هر تیم می‌تواند در هر رده سنی کاتای انفرادی حداقل یک‌ و حداکثر از دو کاتارو استفاده کند. در بخش کاتای تیمی نیز حداقل یک و حداکثر دو تیم می‌تواند داشته باشد و مبلغ ورودی تیم‌ها در لیگ کاتا 7 میلیون تومان است. همچنین در بخش کومیته نیز، هر تیم در هر رده وزنی حداقل می‌تواند از یک و حداکثر دو ورزشکار استفاده کند، هر تیم کومیته شامل سه وزن جوانان و چهار وزن بزرگسالان خواهد بود و مبلغ ورودی تیم‌ها در لیگ‌ کومیته 10 میلیون تومان است.
 
حضور خارجی‌ها در تورنمنت مستر یونیورس ایران
تاکنون ورزشکارانی از ۸ کشور جهان برای حضور در رقابت‌های بدنسازی بین‌المللی مستر یونیورس وارد ایران شدند. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران طی روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه در استان مازندران و شهر رامسر میزبان رقابت‌های مستر یونیورس در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس، فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی است. تاکنون ورزشکارانی از کشورهای عراق، روسیه، استرالیا، نیوزیلند، گرجستان، قزاقستان، اسپانیا و فرانسه برای شرکت در مسابقات مستر یونیورس با استقبال مسئولین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وارد ایران شدند.

انتخاب دو سرمربی در تیراندازی
فدراسیون تیراندازی طی احکامی سرمربیان تیم‌های تراپ و اسکیت و سرپرست کمیته اهداف پروازی را مشخص کرد. احکام سرمربیان تیم‌های ملی‌ تراپ واسکیت وهمچنین سرپرست کمیته اهداف پروازی توسط مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی اهدا شد. در این جلسه که با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، مهدی هاشمی، رئیس اسبق فدراسیون تیراندازی، مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون، کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون و اعضای کمیته اهداف پروازی برگزار شد. نریمان نیکخو به‌عنوان سرمربی تیم ملی تراپ وهنریک آواکیان به‌عنوان سرمربی تیم ملی اسکیت انتخاب و احکام خود را دریافت کردند. همچنین امیر چاووشی نیز به‌عنوان سرپرست کمیته‌ اهداف پروازی حکم خود را از رئیس فدراسیون دریافت کرد. گفتنی است پیش‌تر مرحوم حسین ضیایی سرپرستی این کمیته را بر عهده داشت.
 


Page Generated in 0.0053 sec