printlogo


کد خبر: 266801تاریخ: 1401/11/27 00:00
مصاحبه و خبر



قربانی: زورشان به استقلال نمی‌رسد؛ ساپینتو را اذیت می‌کنند
 پیروز قربانی کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه در هر بازی برای تحریک ساپینتو و به هم ریختن فضای تیم تلاش‌هایی از سوی حریفان می‌شود، گفت: «هر مربی در کل دنیا شخصیت و برند خاص خودش را دارد. یک مربی متین و موقر است مثل آرسن ونگر، یک مربی سراسر شور و هیجان است مانند دیگو سیمئونه، یک مربی سلطان حاشیه است و حواسش به همه چیز هست مثل ژوزه مورینیو، اینها بد نیست. برند و شخصیت ساپینتو هم همین است. شور و هیجان دارد. شاید خیلی مواقع آنچه نشان می‌دهد با فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد و خیلی‌ها هجمه بیاورند اما الان چند بازی مثلاً از بازی با مس کرمان، حس می‌کنم حریفان از این قضیه سوء‌استفاده می‌کنند. این درست نیست. داور چهارم هم حضور دارد و اگر حرفی زده می‌شود می‌توانند به داور چهارم انتقال بدهند. اینکه نیمکت‌ها بخواهند تحریک کنند و اینکه در زمین زورمان نمی‌رسد بخواهیم از این طریق حاشیه درست کنیم، کار قشنگی نیست.»

 
نوری: چرا همه روی ساپینتو زوم کرده‌اند؟
محمد نوری پیشکسوت استقلال در مورد درگیری مجتبی حسینی سرمربی پیکان با روی ماتا دستیار ساپینتو و همچنین اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری، گفت: «چرا این هفته‌ها همه روی ساپینتو زوم کرده‌اند؟ متأسفانه در هر بازی هر کسی به خودش اجازه می‌دهد حاشیه‌سازی کند، این مسأله ضعف کسانی است که نظارت می‌کنند. ساپینتو فردی است که شور و هیجان زیادی دارد، به دیگران چه‌ربطی دارد؟ چرا هر کسی دست روی نقطه ‌ضعف این مربی می‌گذارد؟ کمیته انضباطی هم شمشیر را از رو برای استقلال بسته است و هر هفته به‌جای برخورد با عاملان حاشیه، ساپینتو را محروم می‌کند.»
 

دربی مساوی شد؛ استقلال یک امتیاز تا قهرمانی
برهانی یک قدم تا جام فاصله دارد
تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ دیروز در دربی امیدهای پایتخت که در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ‌ برتر تهران برگزار شد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد. شاگردان آرش برهانی که می‌توانستند با پیروزی در این دربی ۶۲ امتیازی شده و قهرمانی خود در این فصل لیگ برتر امیدهای تهران را قطعی کنند، با این تساوی ۶۰ امتیازی شده و برای قهرمانی نیاز به کسب یک تساوی از ۳ بازی پایانی خود دارند. اواخر نیمه دوم و پس از اعلام شدن اوت به سود استقلال، درگیری لفظی بین نیمکت‌نشین‌های این تیم و بازیکنان حریف رخ داد. در این لحظه یکی از مربیان استقلال برای درگیری با بازیکن سرخ‌پوش وارد زمین شد که با دخالت عوامل ۲ تیم و مسئولان برگزاری بازی این غائله ختم به خیر شد.


Page Generated in 0.0049 sec