printlogo


کد خبر: 266799تاریخ: 1401/11/27 00:00
هواداران استقلال: گل‌محمدی فدراسیون جداگانه دارد؟
شایعه جریمه میلیاردی ساپینتو در سکوت کمیته انضباطی!

حکم کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات بازی فولاد و پرسپولیس صادر شد و همین صدور رأی کافی بود تا خشم هواداران استقلال از فدراسیون بابت ماجراهای اخیر دوباره به اوج خود برسد. طرفداران آبی که انتظار داشتند یحیی گل‌محمدی به خاطر حرف‌های تندی که بر زبان آورده بود دچار محرومیت شود، پس از اینکه دیدند سرمربی پرسپولیس با وجود زدن آن حرف‌ها همچنان بدون هیچ مشکلی می‌تواند تیمش را همراهی کند اما ریکاردو ساپینتو به تناوب با محرومیت مواجه می‌شود، در فضای مجازی علیه احکام صادر شده توسط کمیته انضباطی طغیان کردند.
 
فدراسیون مجزا
استقلالی‌ها با اشاره به رفتار یحیی گل‌محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد، حرف‌هایی که سرمربی سرخپوشان در پایان بازی مطرح کرده بود را دوباره بازنشر داده و مدعی شدند: «به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال فقط روی مصاحبه‌های سرمربی تیم ما حساسیت دارد و بعضی از سرمربیان می‌توانند خیلی راحت در مورد هر بحثی با هر نوع ادبیاتی که می‌خواهند رفتار کنند.
الان به ریکاردو ساپینتو بابت شکل ادبیاتش ایراد گرفته شده است اما یحیی گل‌محمدی می‌تواند خیلی راحت از کلماتی مانند لجن در کنفرانس مطبوعاتی استفاده کند و محروم هم نشود. احتمالاً سرمربی پرسپولیس برای خود یک فدراسیون فوتبال جداگانه دارد که قوانینش با آن قانون‌هایی که سایر مربیان بر اساس آنها محروم می‌شوند، متفاوت است.»
کاری به ریکاردو نداشته باشید!
طرفداران استقلال سه‌شنبه شب بلافاصله پس از اینکه حکم کمیته انضباطی پیرامون بازی فولاد و پرسپولیس صادر شد، انتقادات خود از فدراسیون را به اوج رساندند و مدعی شدند این وسط فقط با استقلال و سرمربی این تیم به تندی برخورد می‌شود و با گل‌محمدی اصلاً مانند ریکاردو برخوردی صورت نگرفت. استقلالی‌ها تأکید داشتند حالا که یحیی به خاطر حرف‌هایش پس از بازی با فولاد محروم نشد تحت هیچ شرایطی نباید سرمربی استقلال را هم به خاطر اتفاقات رخ داده در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پیکان دوباره محروم کرد و اگر قرار بر برخورد قاطعانه باشد، این اقدام ابتدا باید با سرمربی پرسپولیس صورت
می‌گرفت.

جریمه 2میلیاردی ساپینتو؛ سکوت کمیته انضباطی
 ابتدای فصل که کمیته انضباطی ساپینتو را 400 میلیون جریمه کرده بود، اهالی فوتبال دچار شوک شدند. تاکنون سابقه نداشته بود که حسن‌زاده چنین جریمه سنگینی را برای مربی یا بازیکنی در نظر بگیرد، اما کمیته انضباطی سرمربی استقلال را نقره‌داغ کرد تا کار در نهایت به کمیته استیناف بکشد. صالحی اما 150 میلیون به ساپینتو تخفیف داد تا جریمه سنگین او را شکسته باشد. اما پرونده محرومیت و جریمه‌شدن‌های ساپینتوی هیجانی به اینجا ختم نشد و یک بار دیگر با محرومیت سرمربی استقلال فضای فوتبال به هم ریخت.
در پی محرومیت ساپینتو این شایعه دهان به دهان چرخید که قرار است او این بار 2میلیارد جریمه شود اما وقتی با مسئولان کمیته انضباطی تماس گرفتیم تا صحت و سقم ماجرا را از آنها بپرسیم در نهایت ابراز بی‌اطلاعی کردند و با سکوتشان شایعه جریمه سنگین ساپینتو را وارد فاز جدیدی کردند.
 
حساسیت داوران روی سرمربی استقلال
 وقتی ساپینتو دکمه‌هایش را در بازی با گل‌گهر باز کرد و به طرف داور بازی حمله‌ور شد باید پیش‌بینی می‌کردیم که داوران روی این مربی حساس شوند. این حساسیت داوران روی ساپینتو در هر بازی کار دست او داده تا جایی که سرمربی استقلال در فصل جاری با گزارش داوران رکورددار محرومیت است. باید استقلال و ساپینتو فکر این روزها را می‌کردند که باز کردن دکمه‌هایی که شکل کتک‌کاری داشت در ادامه فصل این‌طور کار دستش می‌دهد.

ZOOM

حمایت از نکونام
استقلالی‌ها در خلال انتقادات تند خود از فدراسیون فوتبال جواد نکونام را هم فراموش نکردند و در فضای مجازی حامی سرمربی استقلالی فولاد شدند. آنها تأکید داشتند حرف‌های نکونام و حتی رفتاری که کنار زمین داشت از برخوردهای بعضی مربیان و بازیکنان لیگ برتری تندتر نبود ولی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را هم محروم کرد. طرفداران استقلال می‌گفتند اگر نکونام به خاطر این حرکات محروم شده بنابراین مجتبی حسینی به خاطر رفتاری که با نیمکت استقلال داشت باید چند هفته متوالی از همراهی تیمش محروم شود.


Page Generated in 0.0062 sec