printlogo


کد خبر: 266795تاریخ: 1401/11/27 00:00
خبر

استقلال از امروز استارت می‌زند
برگزاری بازی‌های فشرده در لیگ برتر و فاصله 8 روزه‌ای که بین دیداربا پیکان و ملوان وجود داشت، موجب شد تا سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار با پیکان به شاگردانش وعده تعطیلی کوتاه مدت تمرینات را بدهد. بعد از وقفه یک‌روزه در برگزاری دیدار استقلال – پیکان پیش‌بینی می‌شد، این تعطیلی کاهش یابد و طبق معمول ریکاردو ساپینتو در مسابقاتی که با فاصله 7 روز برگزارمی‌شود، یک روز تعطیلی برای شاگردانش در نظر بگیرد اما در نهایت تصمیم برآن شد این تعطیلی همان 48 ساعت باقی بماند و البته از شاگردانش خواست فردای بازی با پیکان تمرینات ریکاوری را  به صورت شخصی انجام دهد. تمرینات تیم استقلال به‌منظوردیداربا ملوان از امروز در زمین مجموعه ورزشی ناصر حجازی آغاز می‌شود تا آبی‌ها برای دیداربا ملوان مهیا شوند. با وجود اینکه استقلال در بازی آخر با ملوان در استادیوم آزادی 4 گل به تیم حریف زد ریکاردو ساپینتو در پایان دیدار با پیکان از شاگردان خواست نتایج بازی‌های  بدست آمده درهفته‌های اخیر از جمله دیدار با ملوان را فراموش کنند و برای ادامه مسابقات باید استارت دوباره بزنند. استقلال – ملوان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی دوشنبه آینده ساعت 15:30 در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.
 
استقلال به کاوه غرامت نمی‌دهد
کاوه رضایی در ابتدای فصل راهی ایران شد تا به استقلال بپیوندد، اما به دلیل پربودن لیست این تیم راهی تراکتور شد تا در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شود. با آغاز نقل و انتقالات زمستانی، مباحث مختلفی درخصوص قرارداد این بازیکن با تراکتور مطرح شد و در نهایت هم او با حضور در سازمان لیگ بصورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد تا به استقلال بپیوندد،  اما این پرونده به کمیته تعیین وضعیت رفت. بعد از بررسی اعلام شد که فسخ کاوه رضایی با تراکتور قانونی نیست و این مهاجم نمی‌تواند راهی تیم دیگری بشود. محمد مؤمنی، عضو هیأت‌مدیره استقلال نیز موضع این باشگاه را نسبت به رضایی اعلام کرد و گفت: کاوه بسیار بازیکن خوب و باارزشی برای هرتیمی است، اما تا جایی که از حقوقی باشگاه پرسیدم و من را توجیه کردند،  این برداشت می‌شد که ما به آقای کاوه رضایی غرامت پرداخت نخواهیم کرد.
 
استقلال هافبک می‌خواهد؟
 فنونی زاده پیشکسوت استقلال در خصوص بردهای اخیر این تیم این‌طور می‌گوید: «استقلال با چهار پیروزی متوالی که به دست آورده نشان داد به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است البته هنوزهم خرید یک هافبک بازی‌ساز جزو نیازهای اصلی آبی‌پوشان است اما در حال حاضر و با توجه به این‌که درهفته‌های اخیر تغییری در ترکیب استقلال صورت نگرفته این تیم توانسته در تمام خطوط به یک هماهنگی خوب دست پیدا کند.»


Page Generated in 0.0054 sec