printlogo


کد خبر: 266672تاریخ: 1401/11/25 00:00
خبر


فاینورد برد، علیرضا گل نزد
شانزدهمین بازی فصل به نام جهانبخش
در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ اردی‌ویژه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در ورزشگاه آبه لنسترا مقابل تیم رده هشتمی هیرنفین قرار گرفت.
یاران علیرضا جهانبخش در فاینورد که طی ۱۰ مسابقه اخیرشان هیچ شکستی نداشته و در این مدت ۴ تساوی و ۶ پیروزی در رقابت‌های مختلف داشتند، برابر هیرنفین نیز موفق کار کردند و توانستند به این روند فوق‌العاده ادامه دهند. تیم فوتبال فاینورد در نیمه اول این دیدار به پیروزی
دو بر صفر دست پیدا کرد و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۰ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش به ترکیب اضافه شد و جای ادریسی را گرفت که پس از آن هم برتری آنها باقی ماند.
یاران جهانبخش در دقیقه ۷۵ دروازه خود را باز شده دیدند اما در نهایت به پیروزی دو بر یک خارج از خانه مقابل هیرنفین دست یافتند تا ۴۶ امتیازی شوند و دوباره بالاتر از آلکمار قرار بگیرند و صدرنشین رقابت‌های لیگ اردی‌ویژه هلند بمانند.
علیرضا جهانبخش که پیش از این در لیگ اردی‌ویژه هلند سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، شانزدهمین بازی فصل خود را با حضور ۳۰ دقیقه‌ای مقابل هیرنفین انجام داد.
 

مصدومیت دوباره، بعد از اوج‌گیری
بدشانس‌ترین لژیونر ایران، علی علیپور
در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که برای پنجمین مسابقه پیاپی علی علیپور را در ترکیب و خط حمله داشت، در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فامالیسائو به مصاف این تیم رده چهاردهمی رفت. علی علیپور که در ۱۴ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و علاوه بر آن یک پنالتی هم گرفته بود، پس از نمایش مؤثر طی چهار دیدار اخیرشان که حضور ثابت در زمین داشت، با انگیزه زیادی برابر فامالیسائو حاضر شد ولی خیلی زود از زمین بیرون رفت.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورده، در دقیقه ۱۶ با آسیب‌دیدگی مواجه شد تا در همین لحظه از زمین بیرون برود و یک تغییر اجباری در این تیم به وجود بیاید که البته ژیل ویسنته ۱۳ دقیقه بعد هم مجدداً یک تعویض دیگر بخاطر مصدومیت داشت!
بوسلی که جانشین علی علیپور شده بود، در دقیقه ۵۱ با بازیسازی برای موریلو، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل اول بازی را برای ژیل ویسنته به ثمر برساند.
در ادامه مسابقه یاران علیپور توانستند تک گل خود را حفظ کنند و در نهایت به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل فامالیسائو برسند تا ۲۲ امتیازی شوند و با صعود دو پله‌ای در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.
علیپور در ابتدای فصل هم پنج بازی را به‌دلیل مصدومیت به‌صورت کامل از دست داد و حالا پزشکان ژیل ویسنته منتظرند تا با مشخص شدن جواب آزمایشات این بازیکن، میزان مصدومیتش را تخمین بزنند.
 


Page Generated in 0.0054 sec