printlogo


کد خبر: 266666تاریخ: 1401/11/25 00:00
خبر


تأخیر 8 دقیقه‌ای برای لباس بیرو
بعد از یک دقیقه سکوت و ایستادن اعضای دو تیم و داوران در مرکز زمین حسن اکرمی داور مسابقه از لباس بیرانوند ایراد گرفت. او به رنگ شلوارک زیر شورت ورزشی بیرو ایراد گرفت و گلر سرخ‌ها مجبور شد به رختکن رفته و شلوارکش را عوض کند. همین مسأله باعث شد بازیکنان دو تیم در زمین خودشان مشغول گرم کردن شوند و بازی با 8 دقیقه تأخیر آغاز شود. جالب اینکه وقتی بیرو به زمین آمد کمک داور مسابقه از اکرمی خواست دوباره لباس او را چک کند که بیرانوند هم با دلخوری رنگ شلوارکش را نشان داد.
 

فقط لباس یحیی مشکی بود؟
حسن اکرمی داور مسابقه در همان دقایق ابتدایی بازی از یحیی خواست کاپشن خود که رنگ مشکی داشت و همرنگ لبا‌س‌های هوادار بود را از تن بیرون بیاورد. جالب اینکه غیر از یحیی داور چهارم مسابقه و همچنین ساکت الهامی سرمربی حریف هم کاپشن مشکی به تن داشتند اما داور فقط از یحیی خواست لباسش را در بیاورد. جالب اینکه یحیی تا پایان نیمه اول بدون کاپشن در هوای سرد کنار خط ایستاد و در شروع نیمه دوم یک گرمکن نازک طوسی به تن کرد.
 

کارت اشتباه به دانیال پس گرفته شد
اواخر نیمه نخست بازی، داور مسابقه بعد از برخورد دو بازیکن با بازیکن هوادار ضمن اعلام خطا به دانیال اسماعیلی‌فر کارت زرد داد اما در صحنه آهسته مشخص بود که اسدبیگی روی بازیکن هوادار خطا کرده. به همین خاطر لحظاتی بعد داور ضمن پس گرفتن کارت دانیال به اسدبیگی کارت زرد نشان داد. احتمالاً به همین خاطر بود که گل‌محمدی، اسدبیگی را بین دو نیمه تعویض کرد تا اخراج نشود.
 
 
سیدجلال قهر کرد و به رختکن رفت
در حالی که سیدجلال حسینی در بازی دیروز جایی روی نیمکت نداشت قصد داشت در جایگاه ویژه نشسته و بازی را تماشا کند اما در کمال تعجب به او اجازه ندادند در جایگاه بنشیند. همین مسأله باعث شد تا سیدجلال قهر کرده و به رختکن برود و از آنجا بازی را تماشا کند.
 

اکرمی سیبل گلوله‌های برفی
بعد از سوت پایان بازی محمد عمری نسبت به خطایی که اکرمی نگرفت و همان توپ منجر به گل حریف شد اعتراض کرد اما اکرمی جواب سربالایی به او داد. همچنین کامیابی‌نیا، رفیعی و پیروانی به داور اعتراض کردند. در حالی که یحیی تصمیم داشت به سمت داور برود و به او اعتراض کند، پیروانی مانع از این کار شد. سپس حسن اکرمی در میان اعتراض شدید هواداران پرسپولیس و در شرایطی که آنها گلوله برفی به سمت او پرتاب می‌کردند، راهی رختکن شد.


Page Generated in 0.0053 sec