printlogo


کد خبر: 266664تاریخ: 1401/11/25 00:00
اعتراض مربی پرسپولیس: حقمان را می‌خورند
یحیی به کنفرانس نرفت

بعد از باخت به هوادار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از این بازی شرکت نکرد و به جای او عسگری یکی از اعضای کادر فنی در نشست حاضر شد. علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس هم اعلام کرد غیبت گل‌محمدی دلیل خاصی ندارد.
عسگری در خصوص شکست پرسپولیس گفت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم. اتفاقات قبل از بازی روی روند بازی تأثیر دارد. بدعت بدی ایجاد شده است و همه تیم‌ها قبل از بازی با ما ابراز نگرانی می‌کنند. این بدعت بدی است. هر تیمی با ما بازی دارد ابراز نگرانی می‌کند. در صحنه‌ای که گل خوردیم، اکرمی داور مسابقه خطای واضحی را نگرفت و همان صحنه به گل هوادار تبدیل شد. اکرمی با سوت‌هایش روند بازی را مختل کرد. هدف هوادار این بود که بازی را بخواباند.
مربی پرسپولیس در خصوص اینکه تمرکز این تیم به جای مسائل فنی روی بیانیه دادن و اعتراض کردن است، گفت: عملکرد داور تحت تأثیر قرار می‌گیرد. دارد حقمان خورده می‌شود. همین خطایی که روی محمد عمری انجام شد، شاید به گل ما منتهی می‌شد. وقتی حقمان خورده می‌شود، طبیعی است که ما هم به داوری معترض بشویم. متأسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و راحت با پنبه سر می‌برند. نیمه اول روی دیاباته خطا شد و ابروی این بازیکن پاره شد اما برای داور اهمیتی نداشت.



 


Page Generated in 0.0052 sec