printlogo


کد خبر: 266657تاریخ: 1401/11/25 00:00
روزنامه‌نگار فولاد و خارجی‌هایش

هومن جعفری
روزنامه‌نگار
از جواد نکونام بیشتر از عمده مربیان ایرانی انتظار داریم. دلیل؟ سابقه طولانی‌مدت در لالیگا و داشتن ارتباطات درجه یک برای جذب بازیکنان خارجی مناسب. همچنین سبک مربیگری خاص او که اهل باج دادن به هیچ بازیکنی نیست و همیشه چه در تمرین و چه در بازی‌ها به تیم و بازیکن فشار می‌آورد و به چیزی کمتر از آمادگی صددرصد راضی نیست!
فولاد اما امسال از خارجی‌هایش خیلی بهره نبرده! پاتوسی بگیر نگیر دارد و بی‌انضباطی‌هایش دل نکونام را طوری زد که فسخش کرد. او قبلاً در فوتبال ایران فصل‌های درخشان‌تری هم داشت اما حالا به یک بازیکن کم‌اثر و معمولی و بی‌انضباط تبدیل شده. چیزی که عمدتاً از بازیکنان آفریقایی حاضر در ایران به کرات دیده‌ایم.
کولیبالی هم که قراردادش را فسخ کرد. یکی از معدود بازیکنانی که برای خودش مشتری زیاد داشت اما نحوه فسخش با فولاد طوری بود که احتمالاً نیم‌فصل بیرون بماند. یک گلر اتریشی می‌ماند به‌نام کنت که دروازه‌بان خوبی است و احتمالاً تا چند فصل دیگر در ایران برای خودش مشتری داشته باشد.
تورس خرید جدید فولاد هم که در بدو ورود شروع خوبی داشت و پایش به گلزنی باز شد. او شاید سرشناس‌ترین اسپانیایی باشد که تا به امروز به ایران آمده و با جا افتادن بیشتر در فوتبال ایران می‌تواند بهترین خارجی فولاد و حتی لیگ باشد. ببینیم او و خرید جدیدشان چطور به فولاد در آسیا کمک می‌کنند.
 





















 


Page Generated in 0.0054 sec