printlogo


کد خبر: 266653تاریخ: 1401/11/25 00:00
خبر

واکنش باشگاه به اعتراض یحیی؛ نامه به تاج
به نظر می‌رسد اعتراض‌های یحیی گل‌محمدی به باشگاهش و اینکه چرا در قبال برنامه‌ریزی‌های عجیب سازمان لیگ سکوت کرده‌اند، باعث شده تا باشگاه پرسپولیس خیلی سریع واکنش نشان داده و  دنبال اعتراض رسمی در این خصوص باشد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال آنکه در یک ماه اخیر برنامه دیدارهای این تیم دچار تغییراتی شده و پاسخ رسمی از سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نگرفته و همچنین در زمینه برگزاری بازی دوستانه سپاهان با زنیت روسیه در کوران مسابقات لیگ برتر، به صورت رسمی با رئیس فدراسیون فوتبال مکاتبه کرد. این باشگاه با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج و همچنین رضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ مراتب اعتراض خود به موارد اشاره شده را مطرح کرده است.
 

هوادار هم رویه ایرالکو را پیش گرفت!
 با توجه به مشکلات داوری در بازی فولاد – پرسپولیس، کادر فنی و مدیران تیم آلومینیوم اراک قبل از بازی با پرسپولیس اعلام کردند نگران داوری بازی با پرسپولیس هستند که این مسأله در داوری بازی دو تیم تأثیر منفی گذاشت و البته به سود سیدمهدی رحمتی و تیمش شد. حالا همین رویه را تیم هوادار هم در پیش گرفته و عجیب اینکه حالت رسمی‌تر به خود گرفته. باشگاه هوادار تهران قبل از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس، بیانیه‌ای علیه باشگاه پرسپولیس صادر و اعلام کرد نگران اتفاقات این مسابقه است. پس از این اتفاق اعلام شد باشگاه پرسپولیس قصد دارد به‌زودی از باشگاه هوادار و بخش روابط عمومی آن به فدراسیون فوتبال شکایت کند.
 

بدهی 5/ 1 میلیاردی به هتل
باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر مشکلات مالی شده است، نتوانسته بدهی خود را به یکی از هتل‌های تهران پرداخت کند و همین موضوع باعث شده اعضای تیم پرسپولیس قبل از بازی با هوادار با وساطت مدیران باشگاه در هتل مستقر شوند.
این باشگاه بابت حضور اعضای تیمش در اردوهای پیش از بازی و حضور برخی بازیکنان خارجی‌اش به یکی از هتل‌های تهران یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی دارد که هنوز موفق به پرداخت این بدهی نشده است. در چند روز اخیر چک ۵۰۰ میلیون تومانی باشگاه که در وجه این هتل صادر شده بود برگشت خورده و موعد یک چک یک میلیاردی دیگر پرسپولیس برای این هتل هم چند روز دیگر است که هنوز منابع لازم برای تأمین این مبلغ فراهم نشده است. با وجود این مشکل در تماسی که پیش از بازی با هوادار از سوی مدیران پرسپولیس با مدیران هتل مذکور برقرار شد، اعضای تیم پرسپولیس در هتل پذیرش شدند اما برای روزهای آینده پرسپولیسی‌ها باید فکری به حال پرداخت این بدهی بکنند.
 


Page Generated in 0.0046 sec