printlogo


کد خبر: 266641تاریخ: 1401/11/25 00:00
برای امیر یک نیمه کافی بود


امیر شهیم که نیم‌فصل اول برای گل‌گهر به میدان می‌رفت حالا با پیراهن ملوان مقابل تیم‌ سابقش قرار گرفته بود. دقیقه ۵ ضربه خطرناک سهیل فداکار را اکبر منادی گرفت. دقیقه ۲۰ پاس دقیق بازگیر به فداکار رسید و توپ این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۲ حیدری شوت باگناما را به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد گل‌گهر به گل رسید.
سانتر نوید عاشوری در محوطه جریمه به محمدرضا حسینی رسید و‌ او در نقطه کور مدافعان و از پشت سر میلاد جهانی با ضربه‌ سری زیبا توپ را وارد دروازه حریف کرد. دقیقه ۳+۴۵ ضربه آزاد میلاد جهانی از کنار دروازه به بیرون رفت .
در آخرین دقیقه وقت اضافی نیمه اول میهمان به گل دوم هم دست پیدا کرد. در یک توپ‌ربایی توسط محمدرضا حسینی توپ این بازیکن به مرتضی تبریزی رسید و او با یک ضربه آرام و بی دردسر و در اشتباه خط دفاع ملوان گل دوم گل‌گهر را به ثمر رساند.
دقیقه 52 پاس عرضی شهیم در دستان گلر گل‌گهر قرار گرفت. چهار دقیقه بعد شوت سنگین عاشوری با سیو خوب حیدری مواجه شد و توپ به کرنر رفت. دقیقه 67 ضربه زائر کاظمینی بعد از برخورد به بازیکن گل‌گهر راهی کرنر شد. دقیقه ۷۳ توپ سهیل فداکار به مهدی مومنی رسید و او در پشت محوطه ۶ قدم به زیر توپ زد و توپش از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 81 زائر کاظمینی در برخورد با سهرابیان تعادل خود را از دست داد و داور با مشورت کمک داور ضربه پنالتی اعلام کرد، در نهایت سجاد بازگیر پشت توپ ایستاد و خلاف جهت دروازه‌بان توپ را به گل تبدیل کرد.


Page Generated in 0.0047 sec