printlogo


کد خبر: 266640تاریخ: 1401/11/25 00:00
هت تریک نکونام

فولاد و مس که هفته پیش به حریفان خود باخته بودند، بیست دقیقه ابتدایی را به محک زدن همدیگر در میانه میدان پرداختند و چشم به استفاده از ضربات شروع مجدد داشتند که سرانجام تیم میزبان در دقیقه 21 به خواسته‌اش رسید و از ضربه کرنر مهدی ترکمان توسط محبی صاحب گل شد. سفیدپوشان فولادی در ادامه نیمه اول به‌دلیل مصدومیت سینا مریدی دست به یک تعویض زدند اما محمد آبشک که جایگزین مریدی شده بود، از ناحیه بینی آسیب دید و این بازیکن هم ناچار به ترک میدان شد.
در نیمه دوم دوندگی زیاد و یک بازی پایاپایی به‌دنبال خلق موقعیت و رسیدن به گل را از دو تیم دیدیم. مربیان فولاد و مس هم دست به تعویض‌هایی در ترکیب تیم‌هایشان زدند. شوت سنگین مهدی ترکمان و تک ‌به‌ تک امید لطیفی از مس و شوت فرناندو تورس از فولاد از صحنه‌های قابل ذکر این نیمه بودند که هیچ کدام تبدیل به گل نشدند.
دقیقه 94 لطیفی یک موقعیت تک به تک صددرصد را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه او به بالای دروازه رفت اما در حالی که بازی در دقیقه ششم وقت تلف شده دنبال می‌شد، تیم مس کرمان توسط امید لطیفی دومین گل را زد و سه امتیاز را صاحب شد. یک دقیقه بعد لطیفی اشتباهش را جبران کرد و برای دومین مرتبه دروازه کریستوفر کنت را باز کرد تا سومین شکست پیاپی را جواد نکونام و تیمش متحمل شوند.


Page Generated in 0.0052 sec