printlogo


کد خبر: 266639تاریخ: 1401/11/25 00:00
مصاحبه

حسینی: ساپینتو از احترام نگوید!
پیکان در هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مغلوب استقلال شد. مجتبی حسینی، سرمربی خودروسازان در مورد بازی می‌گوید: «خیلی شکست تلخی بود برای ما. متأسفانه چوب اشتباهات خود را خوردیم. درست در دقایقی که توپ و میدان در اختیار ما بود، هافبک ما اضافه کاری کرد و توپ را لو داد. چیزی که تیم حریف خیلی دوست دارد و از این قضیه خیلی خوب استفاده می‌کند. توپ را رساندند به قایدی. بازیکنی که مسئول بود فضا به قایدی برای شوت زدن ندهد، متأسفانه ایشان هم یک مقدار غافلگیر شد و یک گل استثنایی زدند که فکر می‌کنم همه آنها باید مدیون قایدی باشند چون از موقعیت صفر گل می‌زند. در ادامه کل بازی در اختیار ما بود و بچه‌های ما فوتبال بسیار قوی نشان دادند و اگر مربی حریف ناراحت نمی‌شود. چون فیلمش هست دیگر.» حسینی درباره صحبت سرمربی استقلال پیرو اینکه به نیمکت این تیم از سوی پیکانی‌ها احترام گذاشته نشد، با طعنه می‌خندد و ادامه می‌دهد: «آقای ساپینتو در مورد احترام صحبت می‌کند؟ جالب است. ببینید تیم ما را همه می‌شناسند. زیاد دنبال حاشیه نیستیم. از گل‌هایی که خوردیم خیلی عصبانی بودم چون خوب بازی می‌کردیم. اما این بنده خدایی که نمی‌دانم از کجا او را آوردند، روی هر صحنه اعتراض می‌کرد و یک چیزهایی می‌گفت که به خاطر داستان‌های قبل می‌دانستیم به زبان پرتغالی فحاشی می‌کنند. گفتم فلانی چیزی نگو برو بشین سر جات. همین. چرا شلوغش می‌کنند؟ آنقدر فحش پرتغالی دادند که یاد گرفتیم. خیلی هم رکیک است که اصلاً قابل عنوان نیست. عادت کردند.»


خمس: زمین علیه ما است
پاکو خمس، سرمربی تراکتور معتقد است در بازی با آلومینیوم اراک، زمین علیه تیم‌شان بود: «در نیمه اول فکر می‌کنم چیزی که کم داشتیم یک مقدار صبر و حوصله بود. برای اینکه توپ را به گردش در بیاوریم یک مقدار با عجله می‌خواستیم حمله کنیم و توپ را به دروازه حریف برسانیم. زمین خیلی اختلاف دارد با آن چیزی که ما لازم داریم که بتوانیم روی آن فوتبالی را که می‌خواهیم ارائه دهیم و در واقع فکر می‌کنم یک اشتباه است که بیاییم و اینجا بازی کنیم. تنها چیز خوبی که این ورزشگاه دارد این است که ما می‌توانیم طرفداران‌مان را داشته باشیم و در واقع زمین علیه ما است.»


رحمتی: باهوش بودیم، می‌بردیم
مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم معتقد است اگر باهوش بودیم باید می‌بردیم: «با توجه به وجود بازیکنان خارجی و تأثیرگذار در تیم تراکتور عملاً تمام انرژی ما این بود که در یک سوم میانی هافبک‌های آنها را کنترل کنیم و در انتقال ضربه بزنیم و موفق بودیم.
دیدید که آلوز و گوستاوو پشت محوطه جریمه ما توپی گیرشان نیامد که پاس تعیین کننده‌ای بدهند و این قدرت خط هافبک ما را می‌رساند که توانستند آنها را تحت فشار قرار دهند. عملاً هافبک‌های آنها را از کار انداختیم و عملاً به کناره زمین رفتند و ارسال به نقاط کور داشتند. اگر یک مقدار باهوش‌تر عمل کرده بودیم مطمئناً تبریز را با 3 امتیاز ترک می‌کردیم.»


Page Generated in 0.0046 sec