printlogo


کد خبر: 266612تاریخ: 1401/11/25 00:00
خبر

کمپ انتخابی داوران تکواندو در تاشکند
ایرانی‌ها به دنبال بلیت پاریس
کمپ انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۵ داور بین‌المللی کشورمان در تاشکند آغاز شده است. کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک 2024 پاریس در قاره آسیا با حضور 76 داور بین‌المللی از آسیا و اقیانوسیه  به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده و امروز سه‌شنبه 25 بهمن به پایان می‌رسد. بدری اسدی، معصومه باقری، مرجان تیموری، ایمان اکبرزاده به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو 5 داور بین‌المللی کشورمان هستند که با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور دارند. در پایان این دوره 18 نفر داور (9 نفر خانم و 9 نفر آقا) به مرحله بعدی کمپ دعوت می‌شوند. سونگ چول کیم رئیس کمیته فنی، املی موراس رئیس کمیته داوران، محمد شعبان رئیس کمیته مسابقات، جی لی و کی سام عضو کمیته انتخاب داوران فدراسیون جهانی تکواندو تدریس این دوره را برعهده دارند.

وزنه‌برداران ذوب‌آهن با تاکسی به اهواز رفتند!
تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن به علت لغو پروازها به سمت اهواز مجبور شد با تاکسی خودش را به فینال لیگ برتر برساند.
فینال لیگ برتر وزنه‌برداری از امروز سه‌شنبه 25 بهمن 1401 در اهواز آغاز می‌شود. تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن شب گذشته قرار بود با هواپیما از اصفهان به اهواز برود که این پرواز به علت شرایط جوی اهواز لغو شد. تیم ذوب‌آهن نیز برای اینکه بتواند خودش را به اهواز برساند، تصمیم گرفت به‌صورت زمینی و با تاکسی راهی این شهر شود. اعضای تیم ذوب‌آهن در چهار تاکسی به سمت اهواز در حرکت هستند تا بتوانند به فینال لیگ برتر برسند. پیش از این وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن به‌دلیل پرداخت نشدن قراردادها اعتصاب کرده‌ بودند و نمی‌خواستند در فینال وزنه بزنند که در نهایت با باشگاه به توافق رسیدند و اکنون هم سفر آنها به اهواز دردسرساز شده است. تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، ملی حفاری اهواز و سایپا برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت دارند.
 
بازگشت عبدالملکی روی رینگ
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از یک سال دوری، تمرینات خود را برای بازگشت دوباره روی رینگ مبارزه استارت زد.
نوید عبدالملکی رزمی‌کار کشورمان که بعد از موفقیت در کاراته، وارد هنرهای رزمی و دنیای حرفه‌ای مبارزات شده، سال ۲۰۲۲ را به تمرین و بالا بردن توان فنی و جسمانی خود اختصاص داد تا با قدرت به رینگ مبارزه برگردد.
عبدالملکی که مسابقات رزمی ترکیبی MMA و فعالیت حرفه‌ای خود را تحت قرارداد سازمان معتبر BFC در بلاروس پیگیری می‌کند، آخرین بار موفق شد در یک مبارزه برتر «دنیس کروتوف» نماینده کشور میزبان را در همان دقیقه سوم شکست دهد و یک پیروزی ارزشمند به نام خود ثبت کند. او پیش از این مبارزه، حریفی از اوکراین با سابقه قهرمانی کشتی جوانان اروپا و قهرمانی آماتور MMA را شکست داده بود.


Page Generated in 0.0052 sec