printlogo


کد خبر: 266611تاریخ: 1401/11/25 00:00
معرفی نماینده‌ کمیسیون‌های سه‌گانه وزنه‌برداری برای حضور در انتخابات
12 رأی سرنوشت‌ساز

پس از برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سه‌گانه وزنه‌برداری (مربیان، ورزشکاران و داوران) و مشخص شدن نفرات برگزیده آنها، نهایتاً با انجام یک رأی‌گیری داخلی، نفرات اصلی هر سه کمیسیون مربیان، داوران و ورزشکاران برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری که قرار است برای تعیین رئیس جدید این مجموعه روز 15 اسفند برگزار شود تعیین و معرفی شدند. این 12 نماینده برای حضور در مجمع انتخاباتی گزینش شدند و مطمئناً نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری خواهند داشت.
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری ۱۵ اسفند برگزار می‌شود و در این مجمع دو کاندیدا با هم رقابت دارند. سجاد انوشیروانی سرپرست فعلی فدراسیون، ایوب بهتاج مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی، جلیل امیری دبیر اسبق فدراسیون وزنه‌برداری در دوره ریاست بهرام افشارزاده و درنهایت آرین حاتمی 4 کاندیدایی بودند که برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری به جهت تعیین رئیس جدید این مجموعه ثبت‌نام اولیه انجام داده بودند. اما نهایتاً بعد از بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع قانونی برای تأیید صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی، این‌طور گفته می‌شود (البته نه به‌صورت رسمی و مکتوب از سوی وزارت ورزش) که فعلاً از بین نفرات ثبت‌نام کرده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج صلاحیتشان تقریباً برای شرکت در مجمع انتخاباتی آتی تأیید شده است و به‌دنبال گرفتن رأی اعتماد مجمع هستند تا مشخص شود که بعد از علی مرادی چه کسی ریاست این رشته المپیکی را به دست می‌گیرد. هرچند تا قطعی نشدن موضوع تأیید صلاحیت‌ نامزدهای حاضر در مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری که قرار است روز 15 اسفند در تهران برگزار شود، نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد و با قطعیت از آن نام برد.
 به هر روی ابتدای هفته جاری تیم سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری با ارسال دعوتنامه به هیأت‌های وزنه‌برداری روز دوشنبه 15 اسفندماه را زمان برگزاری مجمع انتخاباتی قرار دادند و از آنها خواستند در زمان مذکور برای حضور در مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس جدید وزنه‌برداری به پایتخت بیایند. پیرو این موضوع نیز اسامی نماینده‌های کمیسیون‌های سه‌گانه وزنه‌برداری برای حضور در مجمع معرفی و اعلام شد. برهمین اساس به ترتیب در کمیسیون ورزشکاران و در بخش مردان؛ رسول معتمدی، محمد زارعی و ایوب موسوی و در بخش زنان؛ سیده الهام حسینی، پوپک بسامی و فروغ یونسی، در کمیسیون مربیان در بخش مردان؛ حسین توکلی و هادی پانزوان و در بخش زنان؛ معصومه بابایی و سعیده عبدالملکی و نهایتاً در کمیسیون داوران در بخش مردان؛ محسن جلیلی و در بخش بانوان؛ ژینا ویسی 12 نماینده رسمی کمیسیون‌های سه‌گانه وزنه‌برداری در مجمع انتخاباتی آتی خواهند بود. آرای ارزشمندی که قطعاً نقش مؤثر و سرنوشت‌سازی را برای تعیین رئیس آینده وزنه‌برداری خواهند داشت.


Page Generated in 0.0049 sec