printlogo


کد خبر: 266606تاریخ: 1401/11/25 00:00
کنارچمن

استقلال از حسینی شکایت کرد
با اعلام مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، این باشگاه ‌از مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان به خاطر توهین و استفاده از الفاظ رکیک علیه کادر فنی آبی‌پوشان به کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد. استقلال عصر دیروز در چهارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال پیکان را شکست داد. با اینکه اتفاق چندان خاصی در جریان بازی رخ نداد اما سرمربی پیکان الفاظ رکیکی علیه کادرفنی استقلال به زبان آورد که همین نکته باعث شد تا استقلالی‌ها تصمیم به شکایت از او بگیرند.
 
ساپینتو بدون کت و شلوار آرام بود
 حسن روشن پیشکسوت استقلال با حالت طنز به این نکته اشاره می‌کرد که ساپینتو اگر کت و شلوار بپوشد آرام است. به همین دلیل روشن اعتقاد دارد هر بار که استقلال بخواهد ساپینتو در جریان بازی ساکت باشد باید او را موظف به پوشیدن کت و شلوار کند. البته روز گذشته سرمربی استقلال با اینکه کت و شلوار نپوشیده بود، سعی کرد آرام باشد. به هر حال محرومیت‌های این مربی باعث شده تا او کمی نسبت به گذشته سعه صدر داشته باشد. سرمربی استقلال در بین مربیان لیگ برتری رکورددار محرومیت است و در بعضی بازی‌ها از روی سکو بازیکنان خود را هدایت می‌کند. به همین دلیل شاید خودش بخواهد نسبت به گذشته کمی آرام‌تر باشد تا مجبور نشود در هر بازی روی سکو رفته و از بازیکنان دور باشد.
 
ماتا باز هم کارت گرفت
 یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود بازیکنان در زمین بازی دچار تنش شده و دائماً به داور بازی اعتراض کنند، التهاب نیمکت است. نیمکت استقلال با حضور سرمربی بسیار هیجانی مثل ساپینتو در فصل جاری این پتانسیل را پیدا کرده که نسبت به تمام نیمکت‌ها ملتهب‌تر باشد! دومین مربی که بعد از ساپینتو در نیمکت استقلال آرام و قرار ندارد و در مواقع شادی هم رفتار عجیب و غریبی از او سر می‌زند، غلامپور است. بعد از ساپینتو در فصل جاری این مربی بیشترین محرومیت را داشته است. هر بار سرمربی استقلال عصبی می‌شود، نخستین فردی که در کنار او مثل بادیگارد عمل کرده و به سراغ تیم حریف می‌رود، غلامپور است. به همین دلیل هم دائماً یا اخطار می‌گیرد و یا به‌دلیل محرومیت باید به سکوها برود. اما بعد از دو مربی هیجانی که نیمکت استقلال را به هم می‌ریزند، سومین مربی هیجانی استقلال ماتا است. این مربی که دستیار اول ساپینتو است به سبک همین مربی اعتراض می‌کند. روز گذشته ماتا از داور بازی کارت زرد گرفت تا نیمکت استقلال در بازی با پیکان هم بی‌نصیب از گرفتن کارت نباشد. به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده باید به مربیان استقلال یک اخطار جدی دهد و آنها را توجیه کند.


Page Generated in 0.0049 sec