printlogo


کد خبر: 266599تاریخ: 1401/11/25 00:00
کنارچمن


جمع‌آوری برف با بیل و فرغون
مسئولان برگزاری بازی استقلال و پیکان پیش از شروع بازی در حال جمع‌آوری برف‌های کنار زمین بودند تا برای بازیکنان دو تیم مشکلی ایجاد نکند. مربیان و بازیکنان استقلال و پیکان وقتی وارد ورزشگاه شدند و حجم برف انباشته شده کنار زمین را دیدند از مسئولان خواستند برف‌ها جمع شود تا برای آنها مشکلی ایجاد نشود اما شیوه جمع‌آوری برف به حدی مبتدیانه بود که شگفتی حاضران را در پی داشت. در حالی که ورزشگاه‌های استاندارد دنیا امکانات مناسبی برای جمع‌آوری برف دارند اما روز گذشته با بیل و فرغون برف‌ها جمع‌آوری شد تا بسیاری را شگفت‌زده کند واین سؤال را به وجود آورد که سرانجام چه زمان قرار است فوتبال ایران حرفه‌ای شود وامکاناتی در ورزشگاه‌ها به کار گرفته شود که به روز باشد؟!

یک دقیقه سکوت برای فوتبالیست‌های لیگ ترکیه
قبل از شروع بازی، بازیکنان دو تیم یک دقیقه به مناسبت درگذشت سه فوتبالیست معلول ایرانی شاغل در لیگ ترکیه سکوت کردند. محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی هفته پیش در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند. این سه فوتبالیست در لیگ معلولان ترکیه فعالیت داشتند و به همین دلیل بازیکنان دو تیم به دستور مسئول برگزاری بازی یک دقیقه سکوت کردند تا یاد سه ورزشکار ایرانی گرامی داشته شود.

اعتراض ساپینتو به خطای مشکوک
در دقیقه ۲۰ بازی و پس از برخورد توپ به بازیکن پیکان در محوطه جریمه این تیم، بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند. تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی بود اما اعتراض ساپینتو و دیگر نیمکت‌نشینان استقلال را به همراه داشت. در این صحنه بیژن طاهری از ورود نیمکت‌نشینان به کنار زمین جلوگیری کرد تا مشکل حادی به وجود نیاید. استقلالی‌ها در فصل جاری بارها از جانب داوری لطمه دیده‌اند واین اتفاقات به نوعی برای آبی‌ها عادی شده است.

مظاهری سمت استقلالی‌ها نیامد
یکی ازاتفاقات عجیب روز گذشته برخورد نامناسب رشید مظاهری با هم‌تیمی‌های سابقش بود. در حالی که انتظار می‌رفت مظاهری به عنوان یکی از اعضای تیم میزبان به سمت هم‌تیمی‌های سابق خود برود ولااقل با آنها خوش و بش کوتاهی داشته باشد اما این دروازه‌بان حتی به سمت نیمکت‌نشین‌ها و بازیکنان استقلال هم نرفت و ترجیح داد بدون توجه به دوستان سابق خود بازی را شروع کند. مظاهری زمانی که در ترکیب استقلال هم بود رفتار دوستانه آنچنانی با هم‌تیمی‌هایش نداشت و حتی یک بار با سید حسین حسینی برخورد نامناسبی حین تمرین کرد که این موضوع با دلخوری‌ استقلالی‌ها همراه شد.
 


Page Generated in 0.0045 sec