printlogo


کد خبر: 266593تاریخ: 1401/11/25 00:00
خبر


حامدی‌فر: از اول هم ارتباط خوبی با ساپینتو داشتم
امید حامدی‌فر در نیمه دوم بازی دیروز استقلال مقابل پیکان به زمین رفت و بر خلاف نیم‌ فصل اول در هفته‌های گذشته توانسته خودش را به ترکیب آبی‌ها برساند. هافبک سابق صنعت نفت درباره تغییر موقعیتش در استقلال گفت: «خدا را شکر به چیزی که می‌خواستم رسیدم. درست است که زمان زیادی بازی نکردم اما مهم‌ترین مسأله، پیروزی تیم است که چهار بازی است می‌بریم.» او درباره تحول استقلال بعد از دو شکست مقابل تراکتور و سپاهان گفت: «این یک مسأله عادی در فوتبال است. برخی تیم‌ها وارد افت می‌شوند و از طرفی روی استقلال و پرسپولیس هم فشار هوادار خیلی زیاد است. ما در چهار بازی، 12 گل زده‌ایم و دلیل آن هم همدلی و اتحاد است که توانستیم به اینجا برسیم. قاعدتاً ادامه‌دار است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا هوادار را خوشحال کنیم.» این بازیکن درباره ارتباطش با ساپینتو گفت: «ارتباط من کلاً خوب بود. وقتی به استقلال آمدم صحبت‌هایی می‌شنیدم که من را ندیده است، در صورتی که خود آقای آجورلو هم گفتند که من حدود ده روز بود به هر پیشنهادی که داشتم جواب ندادم و منتظر بودم که آقای ساپینتو تأیید کنند و وقتی که تأیید کردند قرارداد بستم. اصلاً چنین چیزی نبود.»


سوپر گل مهرداد محمدی مقابل ام‌صلال
مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی السیلیه که مدت‌ها از او خبری نبود، دیروز با گل دیدنی مقابل ام‌صلال دوباره مورد توجه قرار گرفت. بازیکن سابق سپاهان در دقیقه 33 با یک شوت تماشایی پای چپ از پشت محوطه جریمه دروازه تیم ام‌اصلال را باز کرد. این گل خیلی دوام نداشت و 4 دقیقه بعد از سوی عادل السلیمانی پاسخ داده شد تا نیمه نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. جالب اینکه هر دو تیم  8 امتیازی و در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارند و برای بقا تلاش می‌کنند. مهرداد محمدی با  گل زیبایی که در دقیقه 33 بازی به ثمر رساند، به طور حتم می‌تواند نامزد زننده زیباترین گل هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر شود. گل زیبای محمدی گزارشگر بازی را هم به وجد آورد. او پیش از دریافت توپ پشت به دروازه بود اما بعد از تصاحب توپ در عرض دو بازیکن تیم حریف را کنار گذاشت و با یک شوت تماشایی تیمش را به گل رساند.


چند بازیکن لیگ برتری در فهرست تیم دانشجویان
امید روانخواه، سرمربی جدید تیم ملی دانشجویان پس از رصد بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک فهرست جدید این تیم را اعلام کرد. اولین دور تمرینات تیم دانشجویان در فاصله بین بازی‌های هفته بیستم و بیست و یکم لیگ برتر برگزار می‌شود. 28 بازیکن دعوت‌ شده به اردوی تیم ملی دانشجویان باید جمعه هفته جاری ساعت 11 در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی تیم معرفی کنند. از بازیکنان حاضر در فهرست روانخواه می‌توان به امید حامدی‌فر هافبک استقلال، ایمان اکبری مدافع پیکان و امیر شهیم مهاجم ملوان اشاره کرد.
 


Page Generated in 0.0053 sec