printlogo


کد خبر: 266563تاریخ: 1401/11/24 00:00
خبر

تمرین آخر هم لغو شد
آخرین تمرین قرمزپوشان پیش از دیدار برابر تیم هوادار دیروز به دلیل بارش شدید برف و شرایط جوی تعطیل شد.
بر همین اساس، سرخپوشان پس از حضور در هتل و شرکت در اردوی پیش از بازی، در محل هتل به تمرین خواهند پرداخت. گفته می‌شود یحیی برای دوری از احتمال مصدومیت بازیکنانش این تصمیم را گرفته است اما شاید روی مسائل فنی تیم تأثیر داشته باشد.


تغییر سه باره زمان بازی
با اعلام سازمان لیگ، زمان دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر چند بار دستخوش تغییر شد. در ابتدا قرار بود مسابقه دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران روز دوشنبه ۲۴ بهمن به جای ساعت ۱۷ در ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شود اما با اعلام جدید سازمان لیگ؛ این مسابقه در ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.


برف برنامه نشست خبری را به هم ریخت
قرار بود نشست خبری سرمربیان دو تیم پرسپولیس و هوادار قبل از این بازی دیروز در ساعت 14 و 14:30 در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شود که به دلیل بارش شدید برف و شرایط جوی، مکان این نشست به هتل پارسیان آزادی تغییر کرد. البته چون تمرین پرسپولیس لغو شد نشست خبری مربیان دو تیم در این ورزشگاه هم لغو شد و به محل اردوی پرسپولیس منتقل شد. البته از آنجایی که ساعت این نشست دیرهنگام بود روزنامه ایران ورزشی هم قادر به پوشش مصاحبه یحیی نبود.


انجام بازی در هوای نیمه ابری
با توجه به اینکه روز گذشته برف سنگینی در تهران بارید و بازی استقلال را لغو کرد، این شایعه شنیده شد که شاید بازی‌های امروز هم لغو شود اما گویا امروز خبری از بارش برف نیست. طبیعتاً روی چمن ورزشگاه آزادی کاور کشیده شده و تنها باید برف‌روبی شود که البته کار راحتی نیست اما انتظار می‌رود بازی امروز پرسپولیس سر ساعت برگزار شود. البته بازی در هوای نیمه ابری و سرد برگزار خواهد شد و شاید با توجه به برودت هوا تماشاگران زیادی از این مسابقه استقبال نکنند.


بازی جوانان دو بار لغو شد
قرار بود روز جمعه دیدار حساس دو تیم جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا که دو ضلع مثلث قهرمانی این رقابت‌ها هستند برگزار شود که به خاطر برف و زمین درفشی‌فر این بازی لغو شد. جالب اینکه قرار بود دیروز این بازی رأس ساعت 14:30 برگزار شود که بارش برف سنگین این بازی را برای دومین بار لغو کرد. البته در این خصوص اطلاع رسانی نشد.
 
 


Page Generated in 0.0052 sec