printlogo


کد خبر: 266562تاریخ: 1401/11/24 00:00
پرسپولیس – هوادار
دنبال برد بی‌بهانه

فصل قبل همین تیم هوادار که روی کاغذ حریف دشواری برای پرسپولیس به حساب نمی‌آمد و تازه از لیگ یک بالا آمده بود چهار امتیاز از پرسپولیس گرفت.فصل قبل رضا عنایتی در رأس کادر فنی هواداری بود که هیچ کس روی آن حساب نمی‌کرد اما همان چهار امتیازی که آنها از پرسپولیس گرفتند تأثیری زیادی در قهرمان نشدن تیم یحیی برای ششمین بار متوالی داشت. به همین سبب هوادار ساکت الهامی را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت.تیمی که با هزینه و سر و صدای نه چندان زیاد مکان آبرومندی در جدول دارد و بد بازی نمی‌کند.
هوادار در پنج بازی قبلی فقط یک بار شکست خورده که اتفاقاً همین هفته قبل رخ داد.آنها در همان بازی هم نمایش قابل احترامی ارائه دادند و در لحظات پایانی غافلگیر شدند. تیم الهامی برای بازی امروز نیما انتظاری را در اختیار ندارد اما پرسپولیس بدون محروم و مصدوم پا به این میدان خواهد گذاشت.
پرسپولیس که مقابل فولاد و آلومینیوم نتایج جالبی نگرفته بود بعد از  برد درآبادان روی ریل موفقیت برگشت اما در رقابت فشرده با استقلال و سپاهان باید به این روند ادامه دهد. پرسپولیس برای رسیدن به این پیروزی با توپ پر به میدان می‌آید و شاید وقت قدرت‌نمایی یحیی و تیمش رسیده باشد.در حضور پریرا که احتمالاً امروز از او رونمایی خواهد شد پرسپولیس چهار مهاجم نوک دارد و تمام وینگرها و عناصر تهاجمی‌اش هم در دسترس هستند. بازی در حضور هواداران برگزار خواهد شد و احتمالاً خبری از برف و بوران روز گذشته نخواهد بود پس پرسپولیس بهانه‌ای برای نبردن نخواهد داشت.
پرسپولیس باید این بازی را بدون بهانه و بدون حاشیه بگذراند تا در آستانه دیدار مهم و سرنوشت‌ساز با سپاهان در جام حذفی از حواشی کم کند و هیزم به آتش مخالفان و دشمنان خود نریزد. در حضور همه ستاره‌ها و هواداران، پرسپولیس دنبال بردی بی‌بهانه می‌گردد تا منتظر لغزش سپاهان و استقلال بماند و دوباره در صدر جدول تنها شود.

 


Page Generated in 0.0053 sec