printlogo


کد خبر: 266557تاریخ: 1401/11/24 00:00
خبر

بالاخره 5 هزار یا 15 هزار نفر؟
دیدار پرسپولیس - هوادار در حالی برگزار خواهد شد که مجوز حضور تماشاگر در این بازی صادر شده، اما بر اساس اعلام شورای تأمین، اجازه فروش 5 هزار بلیت برای این بازی وجود دارد.این در حالی است که طبقه دوم ورزشگاه آزادی همچنان بدون استفاده است و به‌دلیل آنچه شرایط ایمنی عنوان شده، بلیت فروشی سکوهای این جایگاه‌ها انجام نخواهد شد.نکته جالب این‌که طبقه اول ورزشگاه آزادی 33 هزار ظرفیت دارد که سی درصد این سکوها حدود 11 هزار نفر است، اما به هر حال بر اساس تصمیم گرفته شده، تنها 5 هزار بلیت فروخته خواهد شد.
البته قبل از بازی با ایرالکو هم‌چنین خبری اعلام شده بود اما تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه در آن مسابقه حدود 15 هزار نفر تخمین زده شد.
 

پریرا پول گرفت
باشگاه پرسپولیس که چندی پیش لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی را به خدمت گرفته بود، در روزهای گذشته مقداری از قرارداد این بازیکن را به او پرداخت کرد. این در حالی است که گفته می‌شود امروز برای نخستین بار در لیست 20 نفره قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد به‌عنوان بازیکن تعویضی با پیراهن شماره 91 پیش چشم هواداران پرسپولیس به میدان می‌رود تا برای نخستین بار با پیراهن تیم جدیدش وارد زمین شود.


کارمندان باشگاه همچنان شاکی
باشگاه پرسپولیس نزدیک به دو ماه است که حقوق کارمندان خود را نداده و مدیرعامل این باشگاه در جلسه اعتراضی هفته گذشته کارمندانش حاضر نشد تا صحبت‌های آنها را بشنود. در این باره شنیدیم که به کارمندان معترض که دو ماه است حقوق دریافت نکردند، نفری یک میلیون تومان پول پرداخت شده که این موضوع نارضایتی آنها را در پی داشته است.کارمندان معترض پرسپولیس می‌گویند اگر این باشگاه برای بازیکن خارجی‌اش پول دارد چرا به آنها حقوق نمی‌دهد؟
 

بلیت از 50
تا 500 هزار تومان
بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - هوادار از ساعت 10:30 دیروز در سامانه footballeticket.ir آغاز شد.
طبق مصوبات، برای این بازی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی خواهد شد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه VIP پانصد هزار تومان، روبه روی جایگاه 150هزار تومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه‌ها 50 هزار تومان تعیین شده است.همچنین بلیت فروشی برای طبقه دوم و همچنین جایگاه‌هایی که در دست تعمیرات است، غیر فعال است.مسئولان برگزاری مسابقات ضمن تأکید بر پرهیز علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه قبل از خرید اینترنتی بلیت، یادآور شدند افرادی که بلیت تهیه می‌کنند در صورت تطابق کد ملی، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

 


Page Generated in 0.0044 sec