printlogo


کد خبر: 266556تاریخ: 1401/11/24 00:00
دعوای پرسپولیس و سپاهان اوج گرفت
بعد از بیانیه منتظر چه چیزی باشیم؟

دعوای دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بالا گرفته و حسابی داغ شده است. با توجه به رقابت شدید دو تیم در صدر جدول لیگ برتر که شانه به شانه هم پیش می‌روند این حواشی بالا گرفته اما بازی دو تیم در جام حذفی که 9 روز دیگر برگزار خواهد شد این دوئل را دوبرابر داغ کرده است.
پرسپولیسی‌ها از بعد از بازی با آلومینیوم به زمان بازی‌شان مقابل سپاهان اعتراض داشتند و بحث بازی دوستانه با زنیت اولین بار در آن زمان مطرح شد که با واکنش تند سپاهانی‌ها همراه بود. با این حال پرسپولیسی‌ها قانع نشدند و حرف‌های سهیل مهدی را نپذیرفتند. بعد مسائل داوری بازی با صنعت نفت پیش آمد و با اینکه بیشتر کارشناسان گل دوم پرسپولیس را سالم اعلام کردند اما سپاهانی‌ها در فضای مجازی بحث حمایت از پرسپولیس را مطرح کردند.
این مسأله با واکنش تند پرسپولیس و بیانیه دوشنبه شب این باشگاه همراه بود که به سپاهان تاخت و البته استقلال را هم از حملاتش بی‌نصیب نگذاشت.
باید منتظر بود و دید واکنش سپاهانی‌ها بعد از بازی‌شان مقابل ذوب‌آهن به این بیانیه چه خواهد بود و البته پرسپولیسی‌ها از یحیی گرفته تا پیروانی و بازیکنان بعد از انتشار بیانیه چه صحبت‌هایی درباره حملات دیگر باشگاه‌ها به آنها از جمله سپاهان دارند.

 


Page Generated in 0.0047 sec