printlogo


کد خبر: 266551تاریخ: 1401/11/24 00:00
مصاحبه

آخرین وضعیت جذب مهاجم مدنظر نکونام در فولاد
فولاد خوزستان یکی از نماینده‌های ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. در همین رابطه مسئولان این تیم تلاش می‌کنند تیم خودشان را تقویت کنند. جذب سعید واسعی، سوگیتا، روبرتو تورس، محمد نژادمهدی و سینا مریدی از جمله بازیکنانی که در نیم فصل جذب شدند. از آنجا که فولاد در جذب مهاجم ایرانی ناکام ماند سعی کرد دومین بازیکن اسپانیایی خود را جذب کند. این موضوع مورد تأیید رسمی نکونام هم قرار گرفت. حالا الکس الگریا مورنو در شهر اهواز حضور دارد اما هنوز با این بازیکن عقد قرارداد رسمی صورت نگرفته است. در همین شرایط سخنگوی باشگاه فولاد بدون ذکر نام مهاجم اسپانیایی می‌گوید: «ما هنوز با مهاجم مدنظر مشغول مذاکره هستیم. هر وقت فرآیند مذاکره تمام شود برای عقد قرارداد اقدام می‌کنیم. دل ما می‌خواهد طبق خواسته کادرفنی بازیکن جذب کنیم. در حال حاضر شرایط تیم فوق‌العاده است و همه هم‌قسم شدیم مقابل مس برنده باشیم.»


پرواز چارتر گل‌گهری‌ها از سیرجان به رشت
اعضای تیم گل‌گهر با پرواز مستقیم از سیرجان به رشت خواهند رفت و مشکلی برای انجام بازی‌شان با ملوان وجود ندارد. در حالی ‌که بخش زیادی از کشور را برف گرفته، گل‌گهری‌ها به رشت می‌روند تا از آنجا خود را به انزلی برسانند. شاگردان قلعه‌نویی در آنجا اقامت خواهند داشت تا بازی حساس‌شان را مقابل ملوان انجام دهند. هوای رشت و انزلی هم سرد، ابری و بارانی است ولی مشکلی برای انجام این مسابقه وجود ندارد.


تمرین پیکان در سالن بعد از لغو بازی با استقلال
بعد از تعویق یکروزه بازی پیکان و استقلال از هفته بیستم لیگ برتر به دلیل بارش سنگین برف در تهران، اعضای پیکان با تصمیم مجتبی حسینی یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند. اعضای تیم پیکان بعد از قطعی شدن تعویق بازی با استقلال هتل محل اقامت خود را به مقصد مجموعه ورزشی ایران‌خودرو ترک کردند تا یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر بگذارند. بر اساس تصمیم کادرفنی پیکان، بازیکنان به سالن شماره یک مجموعه ورزشی ایران‌خودرو رفتند و تمرینات کششی را انجام دادند و سپس دقایقی به کار با توپ پرداختند. همچنین بازیکنان پیکان دقایقی هم به وزنه زدن پرداختند تا آمادگی جسمانی خود را برای مسابقه با استقلال حفظ کنند. بازیکنان پیکان بعد از برگزاری تمرین دیروز به هتل برگشتند و به اردوی خود ادامه دادند تا آماده مسابقه با آبی‌های پایتخت شوند.


Page Generated in 0.0053 sec