printlogo


کد خبر: 266547تاریخ: 1401/11/24 00:00
هفته بیست و دوم لیگ یک
رقابت سنگین فجر و سایپا

هفته بیست و دوم لیگ یک امروز و فردا در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. در مهمترین بازی امروز، تیم فجرسپاسی‌ شیراز میزبان سایپا است.
فجر که چند هفته‌ای هم بالای جدول بود و حتی صدر را در اختیار داشت، درهفته‌های اخیر نتوانست نتایج خوبی بگیرد و تا رده‌های میانی جدول سقوط کرد. حالا شاگردان مهدی رجب‌زاده در تلاش هستند تا به روزهای خوب برگردند و جزو مدعیان صعود باشند. فجری‌ها امروز در یک بازی مهم میزبان تیم رده دومی سایپا هستند.
تیمی که اگرچه شروع خوبی در لیگ یک نداشت اما توانست تا رده دوم بالا بیاید. اگر فجر در این بازی به پیروزی برسد شانس این را دارد که به سایپا و البته به تیم صدرنشین شمس‌آذر نزدیک شود اما جای این تیم را نمی‌گیرد. سایپا هم در صورت پیروزی می‌تواند رده دوم جدول را حفظ کند. خیبر خرم‌آباد که در رده سوم قرار دارد باید از ون‌پارس اصفهان پذیرایی کند. خیبر در تلاش است با پیروزی در این بازی، شانس خود را برای رسیدن به رده دوم بالا ببرد. استقلال خوزستان که فراز و نشیب زیادی داشت، این هفته میهمان مس شهر‌بابک است.
این تیم هم در تلاش است که بتواند به رده دوم برسد و شانس خود را برای صعود بالا ببرد. چادرملو اردکان که مثل ون‌پارس در نیم فصل دوم متحول شد و نتایج خوبی گرفت این هفته در اهواز با استقلال ملاثانی بازی خواهد کرد. چادرملو اگرچه در رده ششم قرار دارد اما ۳۰ امتیازی است و حالا امیدوار به صعود هم شده.
پارس جنوبی جم این هفته ظاهراً کار سختی ندارد و میزبان تیم پایین جدولی چوکای تالش است. خوشه‌طلایی ساوه و آرمان‌گهر سیرجان هم با هم بازی دارند. دو تیمی که در پایین جدول قرار دارند و خطر سقوط را احساس می‌کنند. تیم قعرنشین خلیج‌فارس ماهشهرهم این هفته میهمان شهرداری آستارا است. آخرین بازی این هفته که مهم‌ترین آن هم به حساب می‌آید، فردا برگزار خواهد شد. جایی که شمس‌آذر قزوین یعنی تیم صدرنشین لیگ یک میهمان شهرداری همدان است. برنامه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ یک به این شرح است:


Page Generated in 0.0041 sec