printlogo


کد خبر: 266546تاریخ: 1401/11/24 00:00
اگر این هفته برنده نشوند
عنایتی از مسجدسلیمان خداحافظی می‌کند!

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار
نفت مسجدسلیمان این فصل شرایط سختی را تجربه کرد. آنها با رضا مهاجری شروع خوبی در لیگ داشتند و حتی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام دادند اما یک اتفاق باعث شد این تیم دگرگون شود. به صورتی که در هر بازی گل‌های زیادی می‌خوردند و باخت‌های عجیبی متحمل می‌شدند. این نتایج و اعتراض هواداران باعث شد مهاجری از نفت مسجدسلیمان استعفا دهد تا ابراهیم اشکش جای او را بگیرد. اشکش اگرچه در استقلال ملاثانی موفق بود اما در نفت مسجدسلیمان نتوانست کاری از پیش ببرد و هیچ بردی نیاورد تا کار برای زردپوشان زاگرس
سخت‌تر شود.
اشکش انتظار داشت به او فرصت بیشتری بدهند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد. عنایتی در همان ابتدای کار چند شرط برای مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گذاشت که مهم‌ترین آن، پرداخت مطالبات اعضای تیم و رساندن آن به ۵۰ درصد بود. باشگاه با آن موافقت کرد و قرار بود هر چه زودتر این پول به تیم تزریق شود اما خبری نشد که نشد.
در این زمان، نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی ۲ تساوی کسب کرد و مقابل استقلال نمایش خوبی داشت اما بازنده شد. عنایتی قرار بود بعد از این بازی، از نفت مسجدسلیمان خداحافظی کند اما یک سری اتفاقات مانع شد. او با توجه به اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد تصمیم جدی گرفت که استعفا دهد اما اعتراض لیدرهای نفت مسجدسلیمان و هجوم آنها به رختکن تیم، باعث شد عنایتی یک بازی دیگر صبر کند.
عنایتی از رفتار لیدرها به شدت ناراحت بود و اعلام کرد تا زمانی که در این تیم حضور دارد اجازه نمی‌دهد هیچ‌کس به بازیکنانش بی‌احترامی کند و حتی کار به تهدید بکشد. این مسأله باعث دلگرمی بازیکنان شد اما حالا خبر می‌رسد احتمالاً رضا عنایتی بعد از بازی با صنعت‌نفت آبادان از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان استعفا می‌دهد. البته یک اتفاق می‌تواند مانع این استعفا شود که آن هم پیروزی نفت مسجدسلیمان در بازی ۶ امتیازی مقابل آبادانی‌هاست. عنایتی ظاهراً در صحبتی که با دوستان خود داشته اعلام کرده بازی با صنعت‌نفت آبادان یک بازی ۶ امتیازی است که اگر نفت مسجدسلیمان نتواند در آن به پیروزی برسد، دیگر شانس چندانی برای ماندن در لیگ برتر ندارد. از آنجا که مسئولان باشگاه مسجدسلیمانی هم به تعهدات خود عمل نکردند و نتوانستند انگیزه بازیکنان را بالا ببرند، در صورتی که نفت در این دربی نتواند به پیروزی برسد، بهتر است عنایتی استعفا دهد و دیگر در مسجدسلیمان نماند.
با این شرایط، باید دید نفت مسجدسلیمان در بازی با صنعت‌نفت آبادان که جدال پایین جدولی‌ها هم نامیده می‌شود چه نتیجه‌ای می‌گیرد. صحبت‌های عنایتی که به گوش بازیکنان نفت مسجدسلیمان رسیده، می‌تواند انگیزه تیم را برای پیروزی در این بازی بالا ببرد اما معضل بی‌پولی همچنان پا برجاست و روی تیم اثر گذاشته است.
به هر حال به نظر می‌رسد بازی نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان، آخرین حضور رضا عنایتی در تیم زاگرس‌نشین است. مگر اینکه زردپوشان بختیاری بتوانند به پیروزی برسند که البته کار سختی است.
پس اگر تیم برنده نشود و رضا عنایتی در رختکن استعفا دهد، نفت مسجدسلیمان دچار بحران تازه‌ای خواهد شد و باید به‌دنبال سرمربی جدید باشد که این مسأله زمان‌بر است و کار را سخت‌تر خواهد کرد. به این ترتیب نفت مسجدسلیمان به سقوط نزدیک‌تر خواهد شد و این تیم که طرفداران زیادی در خوزستان دارد، ممکن است به لیگ یک سقوط کند. اتفاقی که تا الان هواداران زیادی را نگران کرده اما مدیران باشگاه نتوانستند کاری از پیش ببرند و همچنان مشکلات مالی ادامه دارد.


Page Generated in 0.0056 sec