printlogo


کد خبر: 266540تاریخ: 1401/11/24 00:00
مصاف مدعیان جدید

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی آغاز خواهد شد که دو مدعی جدید باید به مصاف هم بروند.
تراکتور تبریز این روزها، خوب نتیجه می‌گیرد و توانسته با برتری مقابل حریفان، خود را تا رده چهارم جدول بالا بکشد. این تیم تبریزی 32 امتیازی است و هفته نوزدهم رقابت‌ها را هم با برد مقابل هوادار به پایان رسانده است.
تراکتور فراز و نشیب زیادی در این دوره از رقابت‌ها داشته اما روند فعلی این تیم، کاملاً رو به رشد بوده و این تیم را به یکی از مدعیان تبدیل کرده است. در مقابل تراکتور در این هفته آلومینیوم اراک به میدان خواهد رفت، تیمی که مثل حریف این هفته‌اش، روند رو به رشدی داشته و توانسته خود را تا رده ششم جدول بالا بکشد. شاگردان مهدی رحمتی 28 امتیازی هستند و اگر به سه امتیاز این هفته برسند، ممکن است جایگاه گل‌گهر سیرجان را در رده پنجم تصاحب کنند و به جمع مدعیان
برسند.  به این ترتیب هفته بیستم رقابت‌ها، با مصاف سنگین و مهم تراکتور و آلومینیوم اراک شروع خواهد شد و این می‌تواند نوید خوبی برای این هفته از رقابت‌ها باشد. تراکتور سه بازی اخیر خود را مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و هوادار با برد سپری کرده و احتمالاً باز هم به برد در این هفته فکر می‌کند.
در مقابل آلومینیوم اراک در سه هفته اخیر دو برد و یک تساوی مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و مس رفسنجان داشته است که تساوی مقابل پرسپولیس برای این تیم کمتر از برد نبود.


Page Generated in 0.0063 sec