printlogo


کد خبر: 266539تاریخ: 1401/11/24 00:00
ملوان هم باج نمی‌دهد

ملوان با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، تیمی که این دوره از رقابت‌ها را خوب آغاز نکرد، اما در آستانه هفته بیستم رقابت‌ها و مصاف با گل‌گهر سیرجان اوضاع خوبی دارد و توانسته فاصله خوبی از انتهای جدول بگیرد و البته هفته‌های اخیر را هم با روند رو به رشدی سپری کند.
ملوان در 5 هفته اخیر مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان، پیکان و نساجی مازندران به پیروزی رسیده است، در رویارویی با ذوب‌آهن به تساوی رضایت داده و در مقابل استقلال بازی را واگذار کرده است.
10 امتیاز از 5 بازی به طور حتم برای تیمی که در میان نامزدهای سقوط بود، آمار بسیار خوبی است و ادامه این روند، می‌تواند ملوان را به روزهای بهتری هم برساند. در مقابل حریف این هفته انزلی‌چی‌ها اوضاع خوبی ندارد. گل‌گهر سیرجان در هفته‌های گذشته به نزدیک‌ترین نقطه از صدر جدول هم رسید، اما حالا قبل از بازی هفته بیستم رقابت‌ها، با 31 امتیاز در رده پنجم جدول است و حتی این جایگاه هم به‌شدت تهدید می‌شود. گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی از 5 بازی گذشته، 4 بازی مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور، مس رفسنجان و مس کرمان را با تساوی به پایان رساند و در رویارویی با سپاهان با شکست سنگین روبه‌رو شده است و در مجموع از 15 امتیاز فقط 4 امتیاز کسب کرده است.
این شرایط در کنار اینکه ملوان در خانه‌اش بازی می‌کند، باعث شده این پیش‌بینی وجود داشته باشد که ملوان هم به گل‌گهر باج نخواهد داد و این تیم را ناکام از انزلی بدرقه می‌کند.


Page Generated in 0.0064 sec