printlogo


کد خبر: 266537تاریخ: 1401/11/24 00:00
حقیقت تلخ چلسی از زبان دکلان رایس


دکلان رایس ستاره وستهم که تیمش این هفته از چلسی یک امتیاز گرفت، اعتراف کرد که از تماشای عملکرد ستاره جدید حریف ژوائو فلیکس تحت تأثیر قرار گرفته است اما تیمش نگرانی بابت مصاف با حریف لندنی نداشته چون که از قبل راه به دردسرانداختن این تیم را یاد گرفته بود.
وستهم پس از عقب افتادن از چلسی در نتیجه گل زودهنگامی که فلیکس زد خیلی زود توانست به بازی برگردد و گل خورده را در ورزشگاه لندن جبران کرد. گلی که فلیکس زد اولین گلش برای چلسی پس از انتقال قرضی‌اش از اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه بود. ستاره پرتغالی در اوایل بازی استعداد خودش را به رخ کشید اما عدم ثبات او در این بازی اجازه نداد به خاطر عملکردش در این بازی نمره کامل بگیرد.
فلیکس مطمئناً در شرق لندن شروع خوبی داشت اما هرچه گذشت رایس در انجام مأموریت محوله برای آرام نگه داشتن ستاره پرتغالی بهتر کار کرد. رایس درباره اولین تقابلش با فلیکس 23 ساله گفت: «من برابر تعداد زیادی از هافبک‌‌های بازیساز و هجومی بازی کرده‌ام و امروز هم مقابل فلیکسی قرار گرفتم که همه او و توانایی‌هایش را می‌شناسند. من هم سبک بازی او را می‌دانم. روشی که او بازی می‌کند اینگونه است؛ از این جناح به سمت جناح مقابل حرکت می‌کند تا توپ را بگیرد و فضا پیدا کند. او بازیکنی باورنکردنی است. من بلافاصله متوجه این موضوع شدم. برای مهار چنین بازیکنانی شما هم باید واقعاً در حد خودشان باشید.» برای فلیکس اگرچه ثبت اولین گل برای چلسی در لیگ برتر لذتبخش بود اما توقف تیمش نگذاشت که این حس خوب کامل شود. او گفت: «فکر می‌کنم ما به اندازه کافی برای پیروزی تلاش کردیم، اما این فوتبال است و باید بپذیرید که وستهم در طول بازی خوب دفاع کرد. در 30 دقیقه اول، ما سه بار توپ را وارد دروازه کردیم که دو بار به‌دلیل آفساید مردود شد. موقعیت‌های خوب زیادی ایجاد کردیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی دوباره داشتیم. باید تساوی را بپذیریم اما با این حس که می‌توانستیم هر سه امتیاز را داشته باشیم، آنجا را ترک می‌کنیم.»


Page Generated in 0.0307 sec