printlogo


کد خبر: 266531تاریخ: 1401/11/24 00:00
پاری‌سن‌ژرمن بدون مسی و امباپه تحقیر شد
خوش به حال بایرن!

تیم پر از مصدوم پاری‌سن‌ژرمن که بیماری هم به سراغش آمده از دقیقه اول بازی با موناکو به تقلا افتاد. آنها نتوانستند در برابر شروع سریع میزبان که در 20 دقیقه ابتدایی به دو گل رسید، پاسخ هجومی مناسبی پیدا کنند و در نهایت 3 بر یک شکست خوردند تا نگرانی‌ها در مورد 90 دقیقه سختی که فرداشب در برابر بایرن‌مونیخ دارند، بیشتر شود آن هم احتمالاً بدون لیونل مسی. فوق‌ستاره آرژانتینی و کیلیان امباپه با مصدومیت درگیر بودند که ویروسی در اردوی پاریسی‌ها پیدا شد و صدرنشین لیگ یک را ضعیف کرد. پاری‌سن‌ژرمن با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مارسی در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و احتمالاً برای قهرمانی مشکلی ندارد اما این بازی زنگ هشدار در آستانه دیدار مهم لیگ قهرمانان بود و نشان داد پاری‌سن‌ژرمن بدون ستاره‌های بزرگش تا چه حد ضعیف می‌شود.
  در 32 سالگی
تماشای کار ویسام بن یدر در 32 سالگی واقعاً جذاب است. او مقابل پاریس یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد، دو گل زد و گل دیگر را برای الکساندر گولووین ساخت. فانتزی نبود و دوندگی زیادی به سمت دروازه پاریس داشت. موناکو روی ضدحملات خطرناک بود و بن یدر بهترین کسی بود که می‌توانست حملات را رهبری کند.
 کیفیت و پتانسیل
اینکه بهترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن یک بازیکن 16 ساله بود، لزوماً اتفاق خوبی نیست. اما اگر این بازیکن وارن زایر امری باشد با آن کیفیت و پتانسیل، کریستوف گالتیه می‌تواند با آن زندگی کند. او بازی خاطره‌انگیزی مقابل موناکو انجام داد و مرتباً توپ را از بازیکنان میزبان پس می‌گرفت، دائماً در حال حرکت بود و تنها گل تیمش را زد. شاید در یک بازی دیگر با تیمی سرحال در اطرافش، بیشتر به خاطر این بازی مورد تحسین قرار بگیرد و حیف شد که تیمش باخت.
 هم خوب هم بد
در بازی سخت پاری‌سن‌ژرمن، پرسنل کیمپمبه بعد از سه ماه توانست برای این تیم به میدان برود، این خبر خوبی بود. اما از سوی دیگر این بازیکن 27 ساله در پست تخصصی خود در قلب دفاع اشتباهات زیادی در نیمه اول داشت و این شاید برای گالتیه نگران‌کننده باشد.
 نمایش غیرقابل قبول
شادیل بیتشیابو تنها 17 سال دارد و احتمالاً فوتبالیست خیلی بهتری می‌شود از آنچه در این بازی دیدیم اما در نیمه اول بازی با موناکو افتضاح بود. این مدافع نتوانست توپ را بخوبی دفع کند و پاری‌سن‌ژرمن گل اول را خورد، روی گل دوم هم براحتی تمام توپ را از دست داد. وقتی هم که بن یدر گل سوم را در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول زد، اصلاً پیدایش نبود. او در شرایط اضطراری پاریس به خاطر مصدومیت و بیماری به تیم اول رسید و متأسفانه بخشی از مسئولیت ناکامی تیم با بیتشیابو است که بین دو نیمه تعویض شد.
 نیمار بی‌اثر
نیمار نمی‌تواند همه کار کند بخصوص وقتی از آسیب‌دیدگی مچ دو ماه پیش درد دارد اما وقتی امباپه و مسی نیستند، این برزیلی باید خودش را نشان می‌داد. کارش در این بازی اما دریبل زدن بود و تلاش برای فریب داور، حتی یک ضربه در چهارچوب هم نداشت. این واقعاً نگران‌کننده است با توجه به بازی بسیار سختی که فرداشب مقابل صدرنشین بوندس‌لیگا دارند. نیمار باید خیلی بهتر از اینها باشد.
 فشار مضاعف
واقعا گالتیه باید چه می‌کرد؟ او پنج بازیکن را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و سه نفر دیگر هم نمی‌توانستند در ترکیب اصلی باشند. موناکو هم شاید بهترین بازی فصلش را انجام داد. مربی پاریس واقعاً روز سختی داشت و شاید به بهترین شکل تیمش را چید. نشانه‌های خوبی بروز دادند، زایر امری عالی بود، جان‌لوییجی دوناروما واکنش‌های خیلی خوبی داشت. گالتیه دارد فشار بالای مربیگری در یک تیم بزرگ را با تمام وجود حس می‌کند.


Page Generated in 0.0059 sec