printlogo


کد خبر: 266530تاریخ: 1401/11/24 00:00
جنجال نیمار در شب باخت پاریسی‌ها

پاری‌سن‌ژرمن کم دردسر داشت و به خاطر باخت اخیرش در لوکلاسیک برابر مارسی و حذف از جام حذفی فرانسه تحت فشار بود که یک دردسر دیگر هم به دردسرهایش اضافه شد؛ جنگ داخلی. پاریسی‌ها در شبی که بدون دو ستاره اصلی خط حمله‌‌شان لیونل مسی و کیلیان امباپه میهمان موناکو بودند، 3 بر یک باختند اما این تنها چیزی نبود که تیم کریستوف گالتیه را به هم ریخت. طبق گزارش نشریه اکیپ فرانسه، پس از بازی در رختکن پاریسی‌ها میان لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه و چندین بازیکن از جمله مارکینیوش و نیمار درگیری لفظی رخ می‌دهد که این اتفاق جو رختکن را به تنش می‌کشاند. متشنج شدن رختکن پاریسی‌ها در حالی رخ داده که این تیم در 7 بازی‌اش در لوشامپیونا در سال جدید میلادی 3 بار باخته و یک بار هم مساوی کرده است. علاوه بر این، شاگردان کریستوف گالتیه دیگر جایی در جام حذفی ندارند و با وضعیت فعلی هم نمی‌توان به صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی که رقیبی مانند بایرن مونیخ سر راه‌شان هست امیدوار بود. با شرایط موجود اضافه شدن یک جنگ داخلی و تفرقه آخرین چیزی بود که گالتیه می‌خواست.
طبق گزارش اکیپ، درگیری لفظی شدید میان چند بازیکن تیم و لوئیس کامپوس پس از آن آغاز شد که مدیرورزشی باشگاه برخی از بازیکنان را به کم‌کاری متهم می‌کند و این حرف او به همه آنها بخصوص زوج برزیلی نیمار و مارکینیوش برمی‌خورد و آنها را از کوره به در می‌برد. ابراز خشم نیمار اما تنها در رختکن رخ نداد چرا که او در پایان بازی هم زیر لب با الفاظی ناشایست اعتراض خود به عملکرد برخی از هم‌تیمی‌هایش که آنها را مسبب باخت تیم می‌دانست نشان داد و این حرکت او بعضی از هم‌تیمی‌هایش بخصوص اوگو اکیتیکه را آزار داد.
در این اوضاع و احوال آشفته، پاریسی‌ها باید خودشان را برای بازی سه‌شنبه برابر بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.


Page Generated in 0.0055 sec