printlogo


کد خبر: 266524تاریخ: 1401/11/24 00:00
نشست آنلاین برای حضور در المپیک
نوبت به پاریس رسید

17 ماه تا شروع المپیک پاریس باقی مانده که بالاخره مسئولان کمیته ملی المپیک نشستی با یکی از دست‌اندرکاران کمیته برگزاری بازی‌ها می‌گذارند تا در جریان اقداماتی که برای آماده‌سازی کاروان ایران باید انجام شود، قرار گیرند.
مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک روز گذشته با پائول گاسپر، مسئول ارتباطات و هماهنگ‌کننده حوزه آسیا به‌صورت آنلاین نشستی داشت تا در خصوص آخرین وضعیت، اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده المپیک 2024 صحبت کند.
در این نشست مجازی از سوی گاسپر در خصوص به‌روز‌رسانی آخرین وضعیت هتلینگ و پذیرش مقامات، هماهنگی برای حضور و بازدید از اماکن و دهکده بازی‌ها، وضعیت اماکن ‌تمرینی و مسابقات به‌صورت کلی، اعلام بازه زمانی ‌مرتبط با رسانه‌ها، به‌روز‌رسانی تقویم برگزاری بازی‌های المپیک، جانمایی نقشه‌ای هتل‌ها و اماکن تمرینی و مسابقاتی، حمل‌ونقل و همچنین چگونگی هماهنگی در خصوص اخذ روادید و دعوتنامه؛ گزارش‌های جامعی ارائه و به سؤالات مطرح شده از سوی دبیر کل کمیته ملی المپیک پاسخ داده شد.
این نشست در حالی برگزار شد که به نظر می‌رسد مسئولان کمیته ملی المپیک این روزها بیشتر تمرکزشان روی بازی‌های آسیایی هانگژو است که البته در رابطه با این بازی‌ها نیز بسیار عقب هستند. در حالی‌که هفت ماه تا بازی‌های هانگژو باقی مانده، فعلاً مسئولان کمیته و وزارت ورزش در حال بررسی برنامه‌های فدراسیون‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی هستند و این در حالی است که رقابت‌های انتخابی المپیک هم آغاز شده و با شروع سال جدید، این رقابت‌ها فشرده‌تر می‌شوند.
تعدادی از فدراسیون‌ها هنوز تکلیف‌شان را برای حضور در هانگژو نمی‌دانند و در این بین نیم نگاهی هم به پاریس دارند تا بتوانند در مسیر کسب سهمیه قدم‌هایی بردارند.
جلسه مناف هاشمی با مسئول ارتباطات و هماهنگ‌کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در حالی برگزار شده که ممکن است با این نشست، تلنگری به مسئولان مربوطه زده شود تا یادشان بیاید که زمان زیادی به المپیک پاریس نمانده و با روند فعلی اتفاق ویژه‌ای نمی‌افتد.


Page Generated in 0.0053 sec