printlogo


کد خبر: 266513تاریخ: 1401/11/24 00:00
خبر

محرومیت سرمربی استقلال تمام شد
بازگشت ساپینتو به نیمکت
ریکاردو ساپینتو به‌دلیل محرومیت از حضور روی نیمکت استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان محروم بود. هرچند که برخی بازیکنان استقلال بعد از بازی مدعی شدند غیبت سرمربی‌شان روی نیمکت چندان هم اثرگذار نیست و آنها با گرفتن همه دستورات تاکتیکی گام به زمین مسابقه می‌گذارند و قادرند بدون سرمربی هم کار را پیش ببرند اما بدون شک فقدان سرمربی برای هر تیمی درد سرساز است و امروز با بازگشت ساپینتو احتمالاً شرایط فنی مطلوب‌تری برای استقلال ایجاد خواهد شد. هرچند که اگر ساپینتو بخواهد مانند بازی‌های قبل پرتنش کنار زمین ظاهر شود، حضورش کمکی به مجموعه نخواهد کرد و او دوباره با محرومیت مواجه خواهد. ساپینتو اگر کمی صبور باشد، دیگر استقلالی‌ها هم با آرامش کار خود را در کنار زمین دنبال خواهند کرد.
 
ناراحتی فرهاد از برخورد با فرزاد
فرزاد مجیدی روز گذشته برای دریافت مطالبات خود راهی باشگاه استقلال شد که میان او و یکی از مسئولان اصطکاک به وجود آمد. فرزاد این اتفاقات را شرم‌آور خواند و مدعی شد رفتار دور از شأنی با او انجام شده است. جالب اینکه فرزاد بلافاصله فرهاد برادرش را که در امارات به سر می‌برد در جریان این اتفاقات قرار داد که مجیدی بزرگ هم به محض شنیدن این اخبار از اتفاقات به وجود آمده ابراز تأسف کرد. باید دید با توجه به برخوردی که با فرزاد مجیدی شده فرهاد در آینده چه واکنشی به اتفاقات اخیر نشان خواهد داد؟!
 
تاکتیک حسینی برای گرفتن امتیاز از ساپینتو
پیکانی‌ها به‌دنبال دفاع مطلق
براساس خبرهایی که از اردوی پیکان رسیده مجتبی حسینی، سرمربی پیکان از بازیکنانش خواسته در بازی امروز 90 درصد از برنامه‌های تاکتیکی را روی دفاع تیمی متمرکز کنند و بی‌گدار به آب نزنند. حسینی با یادآوری سه بازی اخیر استقلال مقابل ملوان، مس و نفت مسجد سلیمان از شاگردانش خواسته هرگز به مهاجمان استقلال اجازه ندهند که به سمت دروازه این تیم توپی را شلیک کنند. حسینی به‌دنبال ارائه یک فوتبال کاملاً انتحاری است و به نظر می‌رسد روی یک امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای بازی کرده است. حسینی به شاگردانش گفته اگر مانند نفت مسجد سلیمان یا حتی مسی‌ها فوتبال هجومی بازی کنیم از این بازی امتیازی به دست نخواهیم آورد اما اگر دفاع چند لایه ایجاد کنیم احتمال اینکه حداقل با یک امتیاز از این بازی بیرون بیاییم، زیاد است. باید دید آیا خواب‌های سرمربی پیکان برای بازی امروز به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر؟!
 


Page Generated in 0.0048 sec