printlogo


کد خبر: 266507تاریخ: 1401/11/24 00:00
خبر

نارضایتی بازیکنان از لغو بازی
کاش دیروز با پیکان بازی می‌کردیم
 تا قبل از اینکه سازمان لیگ رسماً اعلام کند که بازی استقلال و پیکان به‌دلیل شرایط خاص آب و هوایی لغو خواهد شد، در اردوی استقلال مدام پیرامون برگزار شدن یا نشدن این بازی گمانه‌زنی می‌شد. بعد از اینکه خبر لغو بازی رسماً اعلام شد برخی بازیکنان باتجربه‌تر استقلال نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند و به هم‌تیمی‌های خود می‌گفتند که برای ما بهتر بود همان روز بازی با پیکان را انجام می‌دادیم چون معمولاً تیم‌ها در چنین شرایطی دچار سکته می‌شوند و ذهن بازیکنان تحت تأثیر جابه‌جایی زمان بازی قرار می‌گیرد. این ناراحتی حتی در میان مربیان استقلال هم وجود داشت و ساپینتو نیز چندان راضی نبود که بازی تیمش با پیکان با یک روز تأخیر برگزار شود. با این حال استقلالی‌ها چاره‌ای جز تمکین به تصمیم سازمان لیگ نداشتند. البته از آن سو پیکانی‌ها که می‌دانستند برگزاری این بازی با یک روز تأخیر می‌تواند ذهن بازیکنان استقلال را تحت تأثیر قرار دهد، از لغو این بازی ابراز خرسندی می‌کردند!
 
رضایت پیکانی‌هااز لغو بازی
رضا رهقی، سرپرست تیم پیکان در واکنش به لغو بازی با استقلال این جملات را به زبان آورده است: «به این تصمیم داور و مسئولان برگزاری مسابقه احترام می‌گذاریم و هیچ اعتراضی هم نداریم زیرا با توجه به این نعمت الهی، امکان برگزاری بازی وجود نداشت. ما هم از هتل المپیک به سمت ورزشگاه دستگردی حرکت نکرده بودیم و الان هم در اردو می‌مانیم. امیدواریم عوامل ورزشگاه بتوانند به خوبی از زمین محافظت کنند تا دیگر بازی ما با استقلال به تأخیر نیفتد.»
 
دلیل لغو بازی اعلام شد
استقلال-پیکان ساعت 14:00  امروز
 عباس تیموری، دبیر هیأت فوتبال تهران در واکنش به لغو بازی استقلال و پیکان این جملات را به زبان آورده است: «با وجود تلاش عوامل ورزشگاه، متأسفانه با توجه به تداوم بارش برف، امکان برگزاری بازی وجود نداشت. به همین دلیل با نظر داور، دیدار دو تیم لغو و در صورت فراهم شدن شرایط امروز برگزار می‌شود. طبق استعلامی که از هواشناسی گرفتیم تا ساعت یک بامداد دوشنبه بارش برف ادامه دارد. لذا به ما اعلام کرده‌اند احتمال برگزاری بازی در روز دوشنبه زیاد است و مشکل خاصی برای برگزاری بازی پرسپولیس- هوادار و پیکان - استقلال در تهران وجود ندارد.» طبق آخرین تصمیم‌گیری که انجام شده قرار است بازی استقلال و پیکان امروز رأس ساعت 14:00 در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود. این بازی نسبت به دیروز یک ساعت زودتر برگزار می‌شود.

 


Page Generated in 0.0054 sec