printlogo


کد خبر: 266501تاریخ: 1401/11/24 00:00
خبر

مربی سابق تراکتور:
تیم ملی روسیه قوی‌تر از ایران نیست
دمیتری کیریچنکو، دستیار قربان بردیف در تراکتور بود که در میانه فصل جدا شد تا همراه این مربی ترکمن به سوچی در لیگ روسیه برود. مربی سابق تراکتور با یکی از رسانه‌های روسی درباره تجربه متفاوتش در فوتبال ایران صحبت کرده، ولی یکی از نکات جالب این مصاحبه مقایسه او بین تیم ملی روسیه و قدرت‌های فوتبال آسیا از جمله ایران است. در شرایطی که بحث پیوستن فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح است، کیریچنکو تأکید می‌کند که تیم ملی روسیه نباید تصور کند که می‌تواند تیم برتر آسیا باشد: «راستش را بخواهید تیم ایران ضعیف‌تر از روسیه نیست. واضح است که اکنون کارپین، سرمربی روسیه در حال آزمایش ترکیبش است و ژاپن، کره جنوبی و عربستان سعودی هم وجود دارند که آنها نیز بدتر از روسیه نیستند. روسیه در میان تیم‌های سردمدار آسیا خواهد بود اما قطعاً قوی‌ترین تیم نیست.»


شروط فدراسیون فوتبال عراق برای بازی با ایران
فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده و هزینه‌های این بازی در تهران باید به عهده میزبان باشد. در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر بازی دوستانه ایران - عراق در فیفادی فروردین 1402 در فضای رسانه‌های عربی منتشر شده و حالا واکنش رسمی فدراسیون فوتبال این کشور را به دنبال داشته است. احمد الموسوی سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگو با الرابعه الریاضیه در خصوص پیشنهاد بازی به ایران گفت: «ما منتظر پاسخ ایران در مورد محل برگزاری بازی هستیم. هزینه برگزاری بازی برعهده ایران است چون فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد برگزاری بازی را داده است. الموسوی در پایان عنوان کرد: آنها از ما خواستند به ایران برویم و گفتند همه هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد اما ما پیشنهاد دادیم هزینه بازی را ما پرداخت می‌کنیم و در عوض بازی در بغداد برگزار شود.»
این در حالی است که هنوز سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران روشن نشده و بازی دوستانه با عراق به شرط انتخاب سرمربی دائم یا موقت برای تیم ملی خواهد بود.


برای برگزاری جشن قهرمانی
بازی مس سونگون به تبریز منتقل شد
مس سونگون عصر پنجشنبه توانست با برتری 4 بر یک مقابل گیتی‌پسند اصفهان، قهرمانی خود را در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال مسجل کند. مطابق برنامه مسابقات، مس روز پنجشنبه باید در هفته پایانی لیگ برتر میهمان سن‌ایچ ساوه باشد. با این وجود، مدیران باشگاه مس سونگون از مدیرعامل سن‌ایچ درخواست کردند که این دیدار همانند دور رفت، در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شود تا مسی‌ها، جشن قهرمانی خود را در خانه برپا کنند.  داود باقری، مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ از موافقت آنها با درخواست تیم حریف خبر داد و گفت: «رسول خطیبی از من درخواست کرد با توجه به حضور مدعوین باشگاه مس در جشن قهرمانی، این بازی در تبریز برگزار شود. نتیجه این دیدار، تأثیری بر رتبه دو تیم در جدول ندارد و با در نظر گرفتن جمیع جهات، به این نتیجه رسیدیم که به باشگاه مس کمک کنیم. مسئولان سازمان لیگ فوتسال هم با ما تماس گرفتند و درخواست کردند با این موضوع موافقت کنیم.»

 


Page Generated in 0.0051 sec